Hvilket marked er jeg på

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af marianne-rynkeby, 16 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. marianne-rynkeby

marianne-rynkeby Kommende forfatter

Da jeg ikke kan skrive videre i den tråd med samme emne, der findes i arkivet, vover jeg at starte en ny
    På mit marked er der ingen guldblad, der kun koster under 200 daler og pærerne er der en lang række til 120,00 og ikke nogen 120,xx
    Så hvilket marked hører jeg så til? Det undrer mig nemlig, at der tilsyneladende bliver færre og færre varer til salg, mon det er tegn på at vi ikke er så mange der spiller farmerama mere
    :eek:

2. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Har tænkt det samme da en nyere spiller spurgte mig forleden omkring markedet og hvorfor vi ikke var på samme. Men da jeg så skulle til at forklare min medspiller hvordan man fandt sig selv på markedet (ville have haft taget et screenshot) ja så kom jeg til kort. For jeg ledte også forgæves i både pære, æble og guldblad.
    Min udmiddelbare tanke da var ,at den/de pågældende spillere der lagde disse tilbud ud, måske var stoppet?...

Men jeg har endnu ikke fundet et gyldigt svar. Hvis nogen sidder inde med viden omkring emnet, så del endeligt.

marianne-rynkeby synes godt om dette.
  3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej i tråden.
    De er ikke stoppet, men prisen på pærer er ændret til 170.xx.
    Så hvis du finder et tilbud på 1 stk. flere gange fra samme bruger, på denne pris,
    er xx sandsynligvis dit markeds nummer

DrGreenthumb synes godt om dette.