Hvilket år begyndt du at spille?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af jensen3661, 27 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Kroken

Kroken Forum veteran

Jeg begynte året spillet kom ut husker jeg svært godt <3
    spillet haver blivet annet enn det den dag var

2. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Juli eller August 2010 begyndte jeg med salat og hvede kan jeg huske,

3. plerik

plerik Exceptional talent

spillet kom i 2009 . kan ikke huske hvad måned . mener at jeg startede i august-september 2009 . med den første farm . og var så væk fra spillet i ca 8 mdr og startede igen 2012 mdr ?

4. Løven(M)

Løven(M) Forumnoob

Marts 2011

5. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jeg synes lige jeg vil komme med et indspark her.

Farmerama kom til verden på tysk server i beta version og kun på tysk, lige sidst i november 2009, der er lidt uenighed om den nøjagtige dato, da spillet blev taget ned for siden at blive sat op igen, men det sker de sidste dage i November. Farmerama kommer på dansk præcis d. 6.4.2010 og samme dag åbner det danske forum også. Farmerama går online verden over med får dages mellemrum i tiden umiddelbar før og derefter, i januar går det fra beta version til at være det Farmerama vi i dag alle kender, eller næsten da, der er jo sket en del tiltag igennem årene.

Januar er derfor den måned som anses for at være den officielle Farmerama fødselsmåned.

Håber disse informationer kan være nyttige for jer, tiden er jo gået vildt hurtig og så kan det være lidt svært at huske alle detaljer helt nøjagtigt.

Mvh
    Pindgris

metteb, BenteAndreasen, kehlet og 1 anden person synes godt om dette.
  6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Så kan jeg da bedre forstå hvorfor mosset er blevet til rur aflejringer på fks gamle ruse stolperxD

7. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Februar 2011