Hvad må vi og hvad må vi ikke på forum

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af tjocker, 5 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil gerne have at vide hvem det er du hentyder til her, for jeg kan virkelig ikke se at de brugere over dit indlæg har skrevet noget som helst der burde give en advarsel.

benadk synes godt om dette.
  2. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Jeg deltar ikke på katteeventet, så jeg har ikke sett på den aktuelle tråden, men jeg vil gjerne kommentere litt likevel.

Jeg er relativt ny på dette forumet og jeg har også opplevd at jeg sitter igjen med en dårlig følelse etter å ha skrevet spørsmål her inne. Jeg ser at moderatorer har rutiner på hvordan innlegg håndteres, med blant annet flytting av tråder og henvisning til FAQ. Men av og til formuleres svarene på en måte som iallfall får meg trist og det føles ukoselig. Jeg har opplevd å få hilsner på melding i spillet hvor andre spillere kommenterer at mod sine reaksjoner var unødvendig harde.

For min del har jeg litt lyst til å legge deler av skylden på språkproblemer. Ytringene i dansk kan være ganske mye hardere enn vi er vant til i det norske språket. Derfor har jeg heller ikke tatt det videre. Men det skal sies at det hadde vært mye lettere om man til tider fikk inntrykk av at moderatorene her inne var noe annet enn maskiner.

LeneMor og ofeia synes godt om denne.