Hva slags eventer liker du best?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af NattensDatter, 3 Marts 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Tenkte jeg skulle starte en liten hyggetråd! Håper så mange som mulig svarer og at tonen her blir hyggelig!

Hva slags event liker du best? Og hvorfor?

Jeg liker bytteeventer. Jeg synes det er hyggelig med all småpraten som settes igang på forumet. Jeg likte også fødselsdagseventet med den store kaken :)

bondeknold70 synes godt om dette.
  2. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Stiklinge expressen, bytte event, og alle events der giver items eller ranker med special effekter (såsom endnu hurtigere grotid med grønne dråber, extra drops/ EP, eller et håndværkprodukt, partybillet el. lign. mums).

-natkat- synes godt om dette.
  3. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

Baby-boom.

Man kan være aktiv hele tiden, (hvis man har foder nok).
    Udfaldet varierer, så der er lidt spænding også.

Forårseventet og tilsvarende, hvor alt er kendt på forhånd - og der er mange, lange grotider - er lidt kedelige efter min smag.​

.

-natkat- synes godt om dette.
  4. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg er rigtig glad for Baby Boom eventet, og så elsker jeg vores årlige julekalender :p... den venter jeg hele året på xD

Jeg glæder mig osse rigtig meget over gyser event og fuldmåne event, og så er det herligt der hvert år har været en fødselsdags event....
    Renzo er osse en favorit :)...

5. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Bytteevent og Baby-boom og Avlsevents er altid favoritter.
    Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at huske alle de andre events fra hinanden.
    Nogle er rigtig gode - andre er kedelige.

6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg liker fullmånenatt og Renzos marked. Det er bra med babyboom og bytteevent, også. I år var karnevalseventet helt supert, med massevis av flotte gevinster.