Hundefrisbee konkurrence spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 15 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Hundefrisbee konkurrence 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hej MOD ja så er der noget igen jeg ikke helt forstår.
    Under ranken i FAQ står der
    af de 2 gamle kan jeg kun finde "sprinkler" og den har jeg sat i en ranke, den anden kan jeg slet ikke finde nogen steder, jeg har kigget på alle skyer, pyntehaver og i lageret, kan jeg få lidt hjælp til hvordan jeg så kan få den, eller vil det sige, at hvis jeg ikke har den, så kan jeg ikke få ranken?
    Vi får jo godt nok 4 undervejs, men de har andre navne, men det er måske det samme alligevel?

Letmatrosen synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

Hej

Alle 4 items vindes i eventet - de 2 er dog genbrug af gamle eksisterede items fra tidligere events

Tilføjelse:

Jeg kan se at i det indsatte skema er der forkerte oversættelser af 2 items - se items info længere nede i samme indlæg.

Vi forsøger at give besked om fejlen og håber på en rettelse

Sidst redigeret: 15 Maj 2017
    ofeia synes godt om dette.
  4. raki51

raki51 Forumnoob

Hej.

Der er ingen hunde som jeg kan aflevere frisbee til?

5. MOD-Ara

Hej

Har du tjekket i event vinduet om funktionen med figurer der dukker op på spilfladen er slået til???

6. granada51

granada51 Forumnoob

Tusinde tak for hjælpen

7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Har avlevert til 47 hunder, og kun fått ett verksted (hønsehus!) og en mystisk stikling. Resten har vært bare EP og penger. Kjedelige premier denne gang. Ranken er ikke noe å rope hurra for, og siden hundene ikke gir særlig mye moro, stopper jeg her. Håper på bedre eventer igjen snart.

Letmatrosen synes godt om dette.
  8. nillemc

nillemc Forum ekspert

Det tager alt for lang tid pr frisbee i møllen - kunne lige nå en sidste stak på vej ud af døren, hvis der kun skulle høstes ikke males.
    Dette er et af flere formater, hvor selve det at indlevere til eventet tager for lang tid...

9. tika

tika Forum prof

takker for et godt event, ok præmier god grafik, sjovt at se der kommer flere hunde til i event vindueet:)

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

3 event på stribe er for meget efter min mening, og FAQ der kommer alt for sent, er så absolut heller ikke i orden, der burde være mindst 48 timer fra FAQ udkommer til eventet starter, som det er nu så er under 20 timer alt for lidt tid.
    Grafikken ok.
    Gevinsterne nogenlunde. Jeg er dog dybt utilfreds med at høsthjælp ikke var kuponer, som man så selv kunne bruge når der var behov for det. Jeg var så uheldig at jeg kun fik 2 x 1 time høsthjælp på over de 160 frisbee jeg har indleveret, den ene time gav godt nok lidt over 14 timer hjælp. Den anden fik jeg ikke noget ud af for den fik jeg lige efter jeg havde plantet det hele til.
    Fedt med ekstra præmier til dem der forsatte med at indlevere efter ranken var i hus.

11. MOD-Ara

Tak til de der har givet sig tid til at skrive feedback
    den er nu sendt videre.

Håber flere vil give deres mening til kende fremover
    så der er lidt mere "kød" på den dansk/norske feedback
    ;)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.