Honning

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Jonna17, 26 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Jonna17

    Jonna17 Forum-lærling

    Hej.

    NU har jeg leveret ved ikke hvor mange honningkrukker i Markedshallen, og synes ikke det er første gang
    at spillet tager det man leverer, men ikke honnorerer med præmien?

    Kunne der være en god forklaring på dette?

    Præmierne bliver også forhøjet med ca. (i dette tilfælde) 2 dyr, men man inkasserer dem ikke, heller ikke stjernerne?

    Lidt ærgerligt at bruge dalere på dette!!!!

    Hilsen Jonna 17
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Først og fremmest vil jeg lige høre om du har prøvet at:
    • slette cache og cookies
    • ryddet din Flash cache
    • tjekket om din Flash player er opdateret
    Hvis ikke vil jeg bede dig gøre dette, du kan finde en vejledning i afdelingen med Tekniske FAQ, husk at følge alle punkter

    Hjælper dette ikke må du vende tilbage med yderligere oplysninger om:
    • Bruger ID
    • browser
    • Flash player version
    • Hvilken quest det drejer sig om (navn) og hvilket trin
     
  3. Jonna17

    Jonna17 Forum-lærling

    Tak for det.

    Prøver men er en udpræget bonde og ikke særlig ferm til alt det andet.
    Jeg ved faktisk ikke hvad det forskellige er, og har derfor heller ikke prøvet :)

    Hvor er alle jeres smilyes henne?

    Hilsen Jonna17.
     
  4. Jonna17

    Jonna17 Forum-lærling

    Jeg kan så se jeg selv har lavet en ;-D
     
  5. Jonna17

    Jonna17 Forum-lærling

    Nu er det gjort som du anbefaler (eller fået en til det)
    Det hjælper stadig ikke, honningen blive "ædt" og jeg skal starte fra opgave nr. 5 igen.

    Browser Google
    ID 15232396
    Hofjuvelerne
    I Haveshow har jeg udført nr. 2 opgave men kan begynde forfra.

    Hilsen Jonna17
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har ingen meldinger om at der skulle være problemer med hverken de 2 opgaver eller nogen andre.....

    Du skriver du skal starte forfra igen på opgaven....er du sikker på det ikke er næste trin i opgaven du bliver ledt til???
    De 2 opgaver du nævner har flere levels inddelt i 3 trin sølv, guld og diamant....se evt. >FAQ for opgaveløsning i markedshallen< for mere information, eller billedet herunder da FAQ har forældede billeder som vi endnu ikke har fået skiftet

    [​IMG]
     
    Sidst redigeret: 15 September 2014
  7. Jonna17

    Jonna17 Forum-lærling

    Hej.
    ang. Haveshow
    Måske har jeg ikke helt forstået stjernerne, men selv om der er tre trin går jeg ud fra, at man stadig skal udføre nr 3 når man har leveret varerne i opgave nr 2.
    Da varerne i opgave nr 2 var leveret fik jeg præmierne, men opgaven er startet forfra. Jeg kan dog godt få lov at starte på nr. 3 opgave. Kan så blive lidt i tvivl om jeg kan blive færdig med Haveshow ;)
    Ang. hofjuvelerne.
    Tror jeg er lidt på bar bund, ved ikke hvordan den kan gøres færdig. Prøvet at købe honning 1 gang siden spillet blev "opdateret" men det starter forfra ved opgave nr. 5, når den er leveret.

    Jeg håber ikke det virker for rodet. :)

    Hilsen Jonna17
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen :)

    jeg må sige at jeg er overbevist om at det er sagens kerne ;)

    Hvis du læser den FAQ jeg henviste til i mit tidligere svar tror jeg du finder hjælp til bedre at forstå det....
    når du har løst en sølvopgave har du adgang til guldopgaven på samme trin + sølvopgaven på næste level osv.

    ved at trykke på stjernerne (til venstre i billedet i mit tidligere svar)kan du skifte mellem de 3 forskellige trin i hvert level....det lille grønne flueben viser om du har løst opgaven....på billedet vises guld opgaven (sølvopgaven er løst)

    Så for at gøre en lang historie kort ;)

    Haveshow opgaven tror jeg du mangler at løse level 2 guld/diamant
    Hofjuvelerne tror jeg du er kommet til level 5 diamant

    Igen vil jeg kraftigt opfordre til at du kikker i den FAQ jeg henviser til...fortsat god fornøjelse med opgaverne :)
    denne tråd er flyttet da det ikke er et teknisk problem.
     
  9. Jonna17

    Jonna17 Forum-lærling

    Tak for det :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.