Hjælp MOD-Ara - FAQ for dyr/dyrekategorier

Diskussion i 'Opdateringer og ideer' startet af MOD-Ara, 14 Januar 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Som I nok kan regne ud er det et stort arbejde at opdateret de faste FAQs i FAQ sektionen
    efter mere end 1 års fravær
    :oops:
    Det vil tage tid, men "en bid af gangen så ender kagen altid med at blive spist" :p

Jeg har nu i nogle uger arbejdet med at indsamle billeder/info og opdatere FAQ for Dyrekategorier,
    og dermed at alle dyr har fået egen selvstændig FAQ. Det har resulteret i 29 nye FAQs + opdateringer af 16 ældre dyre FAQs.

Endnu mangler enkelte FAQs at blive opdateret med få billeder eller oplysninger - men det er på vej ;)

Nu til det vigtige....tråden er kun til det jeg beder hjælp til for at bevare overblik.
    (Alt om andre emner slettes uden videre. Der vil senere sandsynligvis blive oprettet tråde om andre emner)

Jeg har brug for jeres hjælp til:

* Skulle I opdage der mangler en FAQ for et dyr i Farmerama så meld det gerne her i tråden.

* Skulle I opdage en FAQ mangler opgraderinger/produktionsstald så meld det gerne her i tråden

* Skulle I opdage manglende billeder/info i en dyre FAQ så meld det gerne her i tråden

På forhånd tak for jeres altid uvuderlige hjælp til vi sammen har et fantastisk forum :inlove:

14/1 opdateret liste
    over hvad der ønskes hjælp til,
    15/1 antal af nye FAQs øget

Sidst redigeret: 15 Januar 2025
    LeneMor, BondemandJensen, Grønært og 1 anden person synes godt om dette.