Feedback Historie event II 2017 feedback tråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 30 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Historie event II

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. tika

    tika Forum prof

    et godt event, jeg kan godt lide at der er fra båre fastlandet og fra øen og en hvor man kun skal bruge event planter og drops, god grafik det ser godt ud at man kan se de fremskridt man når, men der er forskel på drops på fastlandet og øen det er letter at få drops på øen.
     
  3. hveps

    hveps Avanceret

    Jeg er vild med fårene på stilladserne, meget flot. Fint at der er 3 opgaver, det er sjovere når man selv kan vælge rækkefølgen.To forskellige afgrøder giver bedre afveksling og forskellige høsttider. Rigtig gode præmier.
     
  4. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Positivt:
    - èn eventplante på øya, en annen på fastlandet. Det er enklere å forholde seg til enn to på begge.
    - passe lang grotid (men mer praktisk om den hadde vært den samme for de to avgrødene).
    - nok drops
    - vakkert bilde og flotte bygninger i eventlayeret
    - at innleveringene varierer med spillerens level, fin måte å differensiere spillet
    - slippe å produsere noe i møllen
    Negativt:
    - Man må inn i FAQ for å vite hvor mange planter og drops som skal leveres i oppgavene, man ser bare kravene for den nærmeste oppgaven, og det gjør det litt mer tungvint å beregne. Det kunne godt ha vært mulig å holde musepeker over innleveringsbaren, og fått se hva som kreves også.
    - premier: litt kjedelig med bare daler og EP i "mellomleveringene". Hva er da vitsen med å dele opp, egentlig. De andre premiene er bra, særlig mynter, som man aldri kan få for mye av.
    - at min feedback ikke teller, med mindre 9 andre spillere også mener noe.

    Vennlig hilsen Tuppehøne.
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har ikke så meget at sige om event'et - Kun at det er dejligt at få et event, der er overskueligt og sjovt (gode premier) så jeg kunne nå at få ranken
     
  6. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Fin grafik - hyggeligt med "del-indleveringer" der gav lidt på bygningen så der skete noget.
    7-timers afgrøden passede dårligt for mig. Spændende at den nye Ø også kunne regnes med.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.