Feedback Helt i top (Airrace) 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 5 September 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Helt i top (Airrace) 2017

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. tika

    tika Forum prof

    tak for et godt event,dejligt man selv kan vælge om man vil have banan eller stjerne, alt efter om man gå op eller bliver nede, god grafik en fin ranke, godt med drops :)
     
  3. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Så blev jeg færdig med event.
    Bryder mig ikke om den tvungne rækkefølge af opgaverne, de 4 første ræs burde være valgfrie,
    og sidste ræs frigives, når de 4 første er løst.
    Ellers et fint event, med gode gevinster og grafik.
     
    zikkah synes godt om dette.
  4. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har været glad for dette event. Føler ikke, at der har været presset med tid. Jeg mener,at der var mulighed for både at dyrke event's panter nok , samtidigt at der var mulighed for nok drops.(drops plejer at være mit problem - at få nok - men ikke denne gang)
    Jeg glæder mig til at få ranken, fordi jeg mener den er god at "høste"
     
  5. hveps

    hveps Avanceret

    Godt event og fine flyvemaskiner. Jeg ville meget gerne have haft ranken men det vidste jeg fra starten at det kunne jeg ikke nå. Istedet har jeg opnået de gevinster jeg kunne og de har været rigtig gode.
     
    zikkah synes godt om dette.
  6. hveps

    hveps Avanceret

    Så glemte jeg igen at poste ID og brugernavn . (indlæg ovenfor)
    Bruger: hveps Id: 11050462
     
  7. zikkah

    zikkah Padavan

    Synes det er et rigtig sjovt event, selv om jeg ikke kunne nå sidst opgave. Men gode gevinster undervejs;)
    Hilsen zikkah 36848644
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.