Feedback Helt i top 2! feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 6 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Helt i top 2!

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg liker dette eventet. Morsomt med eventer som kommer igjen flere ganger. vanligvis liker jeg ikke at vi skal ha mølleprodukter, men her gir det jo mening. Man produserer drivstoff av oljen fra plantene, slik at man kan fly race. God ide. Bra at mølletiden er kort.
    Ranken er helt grei som premie, så kanskje jeg fullfører, eller kanskje ikke. Uansett er det fine premier undervegs, og fint at man kan velge øvre eller nedre premierekke.
    Jeg elsker muligheten med 2x gevinst, når det er noe man virkelig vil ha :D.

    Eneste negative jeg har å kommentere, er at det varierer så avstanden mellom stolpene/ trinnene i premierekken. Det blir vanskeligere å se med et øyekast hvor mye som skal til før man er gjennom, eller før man kommer til gullbananene e.l. Jeg ønsker å se dette tydelig (jevn avstand), for jeg spekulerer litt i hvilke premier jeg vil ha med meg, før jeg evt. gir meg.
    Hilsen Tuppehøne.
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Tuppehøne

    Se spørge/debattråd ang. den negative del af din feedback - håber det hjælper :)
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  4. gitteg

    gitteg Forum-lærling

    Ok event med gode præmier :) Der burde bare være mulighed for at tage banerne flere gange, når man er kommet igennem hele eventet ;)

    forsat godt høst

    VH gitteg
     
    vildtsogaard og Tuppehøne synes godt om denne.
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Tidligere event i nye klæder. Fin finesse med dobbelt op. Det gjorde spillet spændende at skulle planlægge hvor mange drops der kom i forhold til hvor mange dobbeltgaver jeg ønskede - gode gave og fin droprate.
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.