Havets dag 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 3 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvis du har fået de eventplanter du skal bruge, så vil jeg foreslå dig at så roser resten af tiden, nu ved jeg ikke hvad levels du er på, jeg er på level 95, jeg mangler, jeg mangler kun 56 havsalt, og dem får jeg idag.
    Det kommer jo også an på hvor tit du høster, nogle dage har jeg høstet 3 gange på en dag, jeg har små marker.
    Jeg har også brugt powerfoder til de der søtræer for at spare på havsalt, for giver du dem kun powerfoder, så sparer du på eventplanter og havsalt, samt tid.

tjocker synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med eventet.
    Eftersom sværdhedsgraden er hård, så vil jeg mene, at især daler var langt under hvad man kunne forvente, samt veksling af diverse fra eventet er også ganske små, der er tale om 8 timer afgrøder.
    Der var mange stiklinger og hemmelige stalde, men det var jo "gamle" ting som jeg tror de fleste har fået anskaffet sig, der var heller ikke mulighed for at få det nye dyr skildpadden.
    Et rimeligt nemt event uden de store udfordringer, selv om den var kategoriseret til at være hård.
    Rimelig tilfreds med grafikken og præmierne.

3. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Du glemte også, at det kommer an på ens online tid ;)... for den er mega vigtig... bare se hvor mange EP jeg er gået ned siden jeg startede Tjocker ;) xD

4. tika

tika Forum prof

mange tak for et godt event var så heldig at få 2 af de 3 stalde jeg mangler så et rigtigt godt event ;)

5. tjocker

tjocker Forum general

Det er selvfølgelig rigtig DrGreenthumb ;)online tid er en af de vigtigste ting i dette spil og især omkring events.

DrGreenthumb synes godt om dette.
  6. Jonna17

Jonna17 Forum-lærling

Hej.

Jeg har ind til nu lavet 9 søtræ foder, men kan ikke se dem i eventet nå jeg vil levere.

Gør jeg det forkert??

Hilsen Jonna17

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Dit indlæg er lige flyttet hertil hvor spørgsmål om eventet hører hjemme

Jeg tror du vil have stor glæde af at læse FAQ for eventet som du finder i Event FAQ sektionen. Der er det nemlig beskrevet hvad du skal indlevere.

Søtræfoder skal bruges i event stalden for a få søtræ som skal afleveres i opgaven...... prøv at læs FAQ jeg er sikker på det vil hjælpe dig :)

8. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Er der ikke en skævvridning, vedr. veksling af de forskellige event produkter.
    Her tænker jeg på veksling af tang og havsalt vs. søtræfoder.
    Tang veksles til 4 EP 4 DA - Havsalt 2 EP 2 DA
    Søtræ foder veksles til 5 EP 2 DA
    Til søtræfoder bruges 7 tang = 28 EP + 28 DA og 1 havsalt = 2 EP + 2 DA - Ialt 30 EP + 30 DA

Var selv lige ved at kvaje mig, ved at lave søtræfoder af de overskydende tang og salt... :oops:
    Ellers et dejligt event, og ganske fine præmier..:p

kehlet og ofeia synes godt om denne.
  9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg regnede også hurtigt ud at det ikke kunne betale sig at lave foder for det overskydende, tænkte det samme som dig, nåede heller ikke at kvaje mig.

10. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Ja der var i gode ;) jeg fik lavet en del foder af det overskydende.... Skidt med det :)
    Synes det har været et hyggeligt event.

smiley006 og ofeia synes godt om denne.
  11. tjocker

tjocker Forum general

Jeg går ikke så højt op i hvad afgrøder, drops osv bliver vekslet til efter eventet, det vigtigste var at lave eventet og dermed få en ny ranke i skyen samt en masse gode gevinster. Alt tæller jo ;) og giver Hanne1964 ret, det var et hyggeligt event.

Hanne1964, smiley006 og ofeia synes godt om dette.
  12. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Rigtig sjovt event, der var muligt at gennemføre... med hjælp fra folk på forum ;)... mange tak alle sammen :inlove:
    Fine præmier, ved dog endnu ikke hvad jeg får i stiklingerne :)

Jeg ville gerne skrive en masse gode ting og resumé over min oplevelse af eventet, men jeg simpelthen såh træt :sleepy:.... undskyld :oops:

ofeia synes godt om dette.
  13. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

tak for jeres konstruktive indslag her i tråden.
    Vi har samlet det hele og sendt videre til Hamborg.
    8)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.