Feedback Halloween kalender 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Halloween kalender 2017

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg er vild med gaver og blev glædelig overrasket over at vi får en halloween kalender. Er alligevel på hver dag, men det giver lige spillet et ekstra pift :inlove:
     
  3. lillehavenisse

    lillehavenisse Forumnoob

    Jeg glæder mig til en Halloween kalender, det er spændende at får gaver:)
     
  4. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Dejligt med en Halloween-kalender - det er altid spændende at se, hvad vi får :p.
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  5. tika

    tika Forum prof

    altid dejligt med en gave kalerder :)
     
  6. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Dejligt med en gave kalender.
    Især dejligt at man nu kan se hvad dagens gave indeholder, inden man indløser den.
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  7. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Tusen takk for kalender :inlove:. Alltid spennende med overraskelser. Gresskar med innhold passer godt til denne årstiden.
    HIlsen Tuppehøne.
     
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Dejlig Halloween kalender - specielt synes jeg det er dejligt, at kalenderen's gaver kan bruges til det Event, der lige nu er aktuel Jeg tænker bla. på Gribende græs

    Venligst Tovepigen ID 31726745
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  9. aaselarsen

    aaselarsen Aktiv forfatter

    hej ja jeg synes også det er skønt med gaver og de er gode gaver jeg tog min lørdag nat omkring kl 1 men den har jeg ikke fået det er den med træ gødning så det var lidt surt hilsen Aaselarsen er der andre der ikke har fået
     
  10. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Altid hyggeligt med pakkekalendere. Og muligheden for at åbne en enkelt udestående dag eller to med guld-penge, er en fin mulighed, for tit er det jo "uge-præmierne" der er lidt ekstra spændende. Jeg blev i hvert fald glad, da jeg fik et træ i den første bonus-gave.
     
    kehlet synes godt om dette.
  11. Hanne1964

    Hanne1964 Avanceret

    Flot kalender, og fine gaver :)
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  12. hveps

    hveps Avanceret

    Dejlig kalender, sådan en er altid velkommen!!!!
    hveps Id: 11050462
     
  13. zivasthedog

    zivasthedog Forum-lærling

    Tak for en dejlig kalender med super skønne gaver. Og mega fedt at kunne se igennem "papiret" inden udpakning;):)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.