Halloween eventyr 2017 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 24 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Halloween eventyr 2017

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

det må da være en fejl vi får 5 frø af den ene eventafgrøde og 50 af den anden eller er det

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Sommerfugl,

Nu har jeg ikke testet eventet - men i følge de oplysninger jeg kan finde, skulle det være korrekt.

4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Der står i FAQ, at der modtages 50 frø vedr. måneskinsurter ved eventstart. Har sætternissen måske været på spil, så der skal stå 5 frø i stedet for 50 ;)?

5. MOD-Ara

Hej i tråden

Flere indlæg fjernet fra feedbacktråden og flyttet hertil rette sted.

Benyt venligst spørge/debattråde til spørgsmål ikke feedbacktråde - Tak

Som svar på spørgsmål så er FAQ lavet med de oplysninger vi har samt det jeg har haft tid at teste mig til.
    God fornøjelse

6. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hejsa...
    Nu er jeg godt nok en smule forvirret... Kan ikke finde ud af hvornår Halloween eventyret slutter, som jeg læser det i Faq står der tirsdag klokken 14... Altså om 97 timer og 47 min. (plus 1 time pga. sommertiden slutter)... Men i event-uret står der at der er 106 timer og 47 min. tilbage af eventet... Er eventet forlænget ?
    Mvh

7. smiley72

smiley72 Forum-lærling

På det tyske forum, er det annonceret til at slutte tirsdag kl. 22....:)

8. BenteAndreasen

Tjekkede lige det engelske forum og der står også tirsdag kl. 22...
    Så det lader til at der er fejl i "vores" event annoncering... Tak for ideen til at tjekke de andre landes event annonceringer...

Sidst redigeret: 27 Oktober 2017
    benadk synes godt om dette.
  9. MOD-Ara

Hej i tråden

Eventuret viser korrekt tid - derimod har vi en meget genstridig forum drillenisse,
    som sammen med mine tastatur drillenisser havde lavet rod i sluttiden i event OA.
    (ikke FAQ da der ikke er tider indsat - kun datoer ;))

Det skulle nu være rettet og drillenisserne sat i skammekrogen
    (er dog ikke helt overbevist om det hjælper i længden :p)

BenteAndreasen synes godt om dette.
  10. BenteAndreasen

Kan se event annoncering nu er rettet ;)
    Dejligt med nogle ekstra timer... Tror jeg får brug for dem :oops:

Sidst redigeret: 27 Oktober 2017
  11. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Kan godt ske jeg er langsomt opfattende, men jeg har stadig ingen ide om hvordan og hvorfor jeg fik låst nummer 2 fehule op, og ved heller ikke hvad jeg skal gøre for at låse den tredje op, men det kommer sikkert lige pludselig af sig selv.

Letmatrosen synes godt om dette.
  12. bønderne

bønderne Junior ekspert

De bliver låst op efterhånden som du får frigivet markerne.
    v h bønderne

Letmatrosen synes godt om dette.
  13. Farmerkent

Mange tak.
    Synes den F.A.Q til dette event er noget dårlig i forklaringer af tingene.
    Synes ellers generelt de er meget gode og uddybende i detaljerne.

-natkat-, kehlet og Letmatrosen synes godt om dette.
  14. MOD-Ara

Hej Farmerkent

Dit spørgsmål + efterfølgende indlæg er flyttet hertil da spørgsmål ikke hører hjemme i feedbacktråden.

Hvad angår FAQ kan du læse i OA for eventet at den er "lidt tynd i kanten" denne gang pga travlhed i MOD teamet og der har været efterårsferie.
    Så vil jeg gerne slutte af med at takke for din generelle ros af vores FAQs - den vil jeg skynde mig
    at dele med resten af teamet :music::)

15. Farmerkent

Beklager jeg ikke er så velbevandret på forum og hvor tingene bor.
    Dette skyldes sikkert at jeg som oftest ikke har de store problemer med hensyn til spillet, så del endelig rosen videre.

16. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Jeg har løst opgaven men kan ikke placer mine items på ranken.
    Venlig hilsen
    MamasMood

17. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Er det opgaven i markedshallen du har løst? For det er er opgaven i træet, hvor du skal høste fehulerne, der giver ranken. Begge opgaver giver de items som skal bruges i ranken.

18. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej jeg kommer til at mangle 3 af dem fra fehulerne så jeg kunne få ranken er der nogen venlige farmere der har for mange og vel støtte mig så vel jeg være meget taknemlig hilsen Aaselarsen

19. MOD-Ara

Tråd/indlæg flyttet fra Tekniske spilproblemer hertil da der ikke er tale om en fejl/bug

Hej

Som trunte68 skriver så fritspilles ranken i træet på event området ikke i Markedshal opgaven.
    Hvis ranken ikke er fritspillet kan items ikke placeres.

20. nuttinatte

nuttinatte Forumnoob

Lidt træls at der ikke kunne læses nogen steder hvordan ranken skulle fritspilles, blev brugt for mange eventprodukter på markedshal opgaven. ØV

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.