Feedback Halloween eventyr 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 24 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Halloween eventyr 2017

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Første indtryk - øv a supergødning ikke virker, så er det svært at nå et par runder når man kommer hjem.
    jeg har ikke regnet efter, men håber at den begrænsede brug af buff betyder lavere krav til antal.
    Kattene er fortsat søde at se på, så rart at de allerede er i spil igen.
     
  3. zivasthedog

    zivasthedog Forum-lærling

    Jeg er meget glad for dette event. Bliver udfordret netop fordi jeg kun kan bruge vand og gødning. Ved ikke om jeg når at blive færdig,for Jo! jobbet skal jo også passes :)
    Men sjovt er det. Netop fordi det ikke er som vanligt. Jeg er også vild med grafikken.
     
  4. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg trodde ikke jeg kom til å rekke dette eventet, men nå ser jeg at vi har fått lenger tid. Håper jeg når det. Det er morsomt med noe nytt.
    Jeg registrerer at de ulike områdene fortsatt er adskilte, selv om de er låst opp. Det fører til at man ikke får plassert så mange store jorder. Jeg synes det hadde vært bedre hvis de ble "sydd sammen" til en helhetlig flate når man har åpnet dem. Det er dessuten forvirrende at det hvite rutenettet (som synes over spillflaten når man setter ut jorder manuelt) tilsynelatende tillater å sette ut jorder over det hele, men det går ikke over små stubber og sopper/planter.
    Jeg synes det var litt mange elementer å holde styr på i dette eventet.
    Med vennlig hilsen Tuppehøne.
     
    -natkat- og Greenmama62 synes godt om denne.
  5. -natkat-

    -natkat- Forum hertug

    Grafikken er helt fantastisk flot! Sjov ide med fehulerne og fine gaver! :)
    Synes, det er et fint event, ihvertfald efter det lykkedes nogenlunde at finde ud af, hvordan tingene hang sammen! :oops:
    Det er jo noget af en udfordring, når buffs ikke virker, og det stiller større krav til planlægningen, men det har faktisk været sjovt!
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  6. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Det var/er et pragtfuldt Halloween event. Troede ikke jeg kunne nå at få ranken, fordi jeg ikke forstod FAQ - synes den var lidt "tynd"
    .Jeg ved at der stod at eventet er "Kompleks" ; (så altså ikke noget for mig) men så opdagede jeg, at Fe hulernes opgradering havde indflydelse på fremskridt mod ranken (Fe hule level 4, tre stk gav 12 fremskridt) Så gik det bare "der ud af" - og jeg fik ranken med tilbehør. Det gør mig glad at arbejde med noget, jeg troede var umuligt for mig.
    Der er også nogle pragtfulde farver på træet, hulerne og afgrøderne - De dejlige Katte fe'er, kan jeg slet ikke stå for. Og så kan man stadig få gaver af dem, selvom ranken er vundet.
    Efter min mening et helt igennem dejligt event
    Mangler mit ID, som er 31726745
     
  7. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Fint og anderledes event, kræver dog at man har tiden til det. Flot grafik og fine premiere. Ja man komme næsten til savne de små katte-feer og træet.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.