Halloween event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 27 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tjocker

tjocker Forum general

:D Så blev jeg færdig med dette halloween event 2015 og var sjovt. Vil igen sige tak til BP for super gode gevinster og forsæt i den retning i fremtiden. Vil sige tak for dobbelt items(ranken+ gården), ranken, stalde, stiklinger, stjener(dejligt), ø ep, ep, daler, høsthjælper kupon, susis super gødning, super gødning samt party spin. Grafikken var rigtig flot.

-natkat-, frøkennielsen og Tuppehøne synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med eventet.
    Tak for et rimelig nemt event med gode belønninger.
    Grafikken ret godt lavet.
    Havde ingen problemer med drops.
    Kunne godt ønske mig at man ikke lagde 2 event op på samme tid, det gjorde at jeg ikke kunne bruge det jeg gerne ville til fuldmåne-eventet.
    Jeg kunne også godt ønske mig at der kom håndværkeringredienser med i belønningerne.

-natkat- og tjocker synes godt om denne.
  3. kehlet

kehlet Forum hertug

Tak for et fint event med gode gaver og flot grafik.
    Dejligt med nytænkning igen og efterhånden bliver der også lagt op til strategi i spillet. Ikke bare så bevidstløs og putte i et stort hul. Der skulle virkelig lægges en plan, da der både skulle tages hensyn til eventet og det daglige spil med fuldmånen, dejligt
    For mig ligger minusset i at få dobbelt items. Vi fik ranken for at afhjælpe på alle de items vi ikke har plads til i pyntehaven/skatteøen. Når man som jeg har spillet i mange år er der i forvejen stadig mange sider med items som jeg føler er ubrugelige, da de ikke kan placeres nogen steder, nu kommer der bare 4 oveni. Jo, de giver flere EP end mange af de gamle, men alligevel er der endnu flere i overskud.

trunte68 synes godt om dette.
  4. -natkat-

-natkat- Forum hertug

"Når de første 4 opgaver med dyrene er løst - åbnes adgangen til opgave 5!"

Den linje fik jeg misforstået! Jeg læste det som om, at vi bare skulle løse de første 4 af 6 opgaver for hver dyr, for så at kunne komme til ranken!
    Og det lød da super! Så var der frit valg efter hvilket sæt items, jeg ville gå efter til ranken - baseret på hvor meget silke, jeg havde!
    Da misforståelsen gik op for mig, blev jeg temmelig ærgerlig! For den anden løsning havde da været perfekt, ikke? :oops:
    Iøvrigt et fint event med gode præmier! Jeg var endda så heldig at opnå en skildpaddestald! ;)

5. plerik

plerik Exceptional talent

det eneste der undrer mig ved det her event er hvordan udregningen af drop udregnes . har masser silkebomuld . mens det har været lidt sløjt med glimmersvampe . men nu mangler jeg da kun 1 stk så det når jeg også .
    har ellers kørt med zucchini-æblekage . påskemarmelade og gulerødsbrød ? så hvor forskellen er mellem de forskellige farme er kunne være rart at vide .

6. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Ud af de 4 Føniks mystiske stalde, som var en af præmierne, var kun den ene af dem som nævnt i FAQ (skildpadde), resten var opgraderinger af de almindelige stalde - får osv. Er det meningen?

Det var et hyggeligt uhyggeligt event - er ikke færdig endnu. Jeg kunne rigtig godt lide Halloween afdelingen i det flotte nye Fuldmånenat-spillefelt, og med nogle rigtig dejlige daglige præmier i kalenderen, tak for det.
    Det er første gang for mig, så her er mit feedback på Halloween temaet. Jeg er personligt ikke vild med, at det hele er så mørkt på Agerjorden. Det gør det sværere at overskue om der er noget der skal høstes (i hånden) - jeg har de fleste af staldene der. Men det giver også en god stemning. Til gengæld var jeg helt vild med hvordan torvet i byen så ud.
    Jeg ved ikke hvilke af gyser-afgrøderne der er nye, men jeg kan bedst lide dem der er mere fantasy præget. F.eks. Glødesvamp, Glødende Mug, Månedug, som er utrolig flotte og specielle, til forskel fra f.eks. Gysergræskar, Knogletræer, Terrorplante osv. som jeg synes bare er grimme. Jeg ved godt, det er Halloween fra USA og dér har de meget tarveligt gys, men jeg synes det er skønnere med mere 'fantasy præg' end bare grimme afgrøder, haha :music: Nå, det var min 25 øre.

Sidst redigeret: 2 November 2015
    -natkat- synes godt om dette.
  7. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg når ikke at gennemføre, men det er ikke ment som en klagesang-er glad for, hvad jeg har opnået,tillykke og god luck til dem som stadig prøver-uha da har har været så mange gange selv:)

8. blib-blob

blib-blob Junior ekspert

Jeg når heller ikke at gennemføre. Jeg nåede at påklæde de 4 dyr, men mangler 20 glimmersvampe for at kunne få den magiske ranke.:sleepy:

Sarvand synes godt om dette.
  9. tjocker

tjocker Forum general

Har du ikke mulighed for at købe de 20 stk for MG i gårdbutikken så du kan få ranken?.

10. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg også, men sjekket i går og i dag og lurer på om glimmersvamp kun var drop item på fullmåne jordet. Stemmer dette?

Reg. Jeg sjekket faq nå og der stod det tydelig at det glimmesvamp kun kom som drop på fullmåne jordet. Da vet jeg det til neste gang-.-

11. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det er altid en god ide at læse FAQ hvis man vil være sikker på hvordan events hænger sammen ;)

Held og lykke ved næste event.....

12. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Vi har samlet jeres kommentarer - tak for dem alle.
    De er sendt videre til Hamborg.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.