Halloween 2014 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 24 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til eventet.

    Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

    Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre flere gange under eventet,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
  2. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det ser ud til at være et dejligt og overkommeligt even med dejligt mange ep som gevinst
     
  3. Ancha_75

    Ancha_75 Forum-lærling

    Jeg var rigtig glad i et kort øjeblik. Fedt med en præmie med daler. Desværre svandt glæden, da den jo skal være i ranken. (Jeg ved godt at jeg bare kan lade være med at stille den der. Men hvem vil ikke gerne have de mange EP den giver)
     
  4. tika

    tika Forum prof

    skal der bruges køer i både i nr. 7 og 8



    tika:Id: 1461831
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Tja det er hvad der står, så hvis det ikke er en trykfejl må det nok passe :)
     
  6. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Det engelske forum nævner også køerne 2 gange, så det er næppe en trykfejl :)
     
  7. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    de 2 nye afgrøder er de "gyser afgrøder" eller "event afgrøder" ?
     
  8. loba10

    loba10 Junior ekspert

    I FAQ'en omtales de som event afgrøder, og længere nede i teksten står der, at det er "ikke blivende" afgrøder, hvor et evt. overskud vil blive vekslet efter eventet ;)
     
  9. LeneMor

    LeneMor Forum kommandør

    Hej
    Der er vist en skrivefejl i FAQ for Haloween-eventet. Der står, at det grønne + er i højre side, men det er i venstre side ;).
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du er lige flyttet hertil da dette intet har at gøre med sprog/tekstfejl i spillet

    Sådan går det når jeg er her og der og alle vegne....der er stor risiko for jeg ender med at miste orienteringen - det er nu rettet.
    (men mon ikke alle alligevel har forstået meningen ;))
     
  11. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    For dem der går efter at klare hele eventet har man nok små marker, dvs man skal bruge høsthjælper (hvis ikke man har god tid og tålmodighed), så den 24 timers majetærsker i level 1 er jo helt til grin. Hvorfor er det ikke den logiske fulde høsthjælper i gevinst, måske så en 12 timers???
     
    loba10 og deepchord synes godt om denne.
  12. tjocker

    tjocker Forum general

    :DSå blev jeg færdig med dette halloween event 2014. Vil sige tak til BP for et sjovt event med gode præmier som både gav masser af ep på fastlandet, Pinkie Pie Pie, GÆC(Gulerod-æble-chutney), Party spin, Høsthjælp kupon 3 timer(4 stk), powerfoder, 3 mystiske stalde(Morgengry), 2 Bahamara hemmelige stiklinger samt masser af andre rigtige gode gevinster man kan bruge på sin gård. Men den allerbedste gevinst var selvfølgelig ranken i skyen som giver ep når man høster fuldmåneevent afgrøder + engangs bonus på 5000 ep.
    Mvh tjocker.
     
  13. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Så blev jeg også færdig med eventet, tak for godt med stiklinger og staldmestre ( morgengry ) selv om udbyttet denne gang ikke blev så godt som sidst. Denne gang blev det:
    And II Orange
    Ræv
    Kat
    ----
    Avocado XL
    Stjernefrugttræ

    Så stadig ganske iorden, eftersom det blev Orange og special stalde og 1 special træ og 1 "nitte".

    også som tidligere skrevet, lækkert at i begynder at lave "kombi-ranker"
     
  14. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Er blevet færdig med eventet - hyggeligt event uden problemer med opdampning. Fine præmier og så den nye spændende ranke. Nu kan vi ikke bare høste ranker i søvne, nu skal der tænkes omkring fuldmåne event. :D
     
  15. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Jeg synes, at det har været et fint event med gode præmier.

    Jeg vil dog give johnhan ret i, at det havde været bedre med kortere tid på den fulde høsthjælp, frem for kun mejetærskeren.
     
  16. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Tak for et godt event med gode præmier - og en spændende ranke med nye muligheder :)
     
  17. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Synes det har været et godt event, og præmierne ligeså. En godt givende ranke ikke at forglemme.
    Glæder mig til de kommende events. :D
     
  18. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej Farmere,

    Dejligt med jeres feedback, som vi samler og sender videre i dag efter kl. 18.30.
    Tøv endelig ikke med at give jeres besyv med inden den tid.

    Farmerama Teamet
     
  19. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden.......

    Tak til de der har givet sig tid til at give feedback på eventet.

    Jeres kommentarer er nu sendt videre og tråden lukkes.​
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.