Høsthjælperabonnement

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af labopete01, 2 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. labopete01

    labopete01 Forum-lærling

    Kan det ikke lade sig gøre, at der tages højde for weekender under dette tilbud? Det ligger nemlig således, at jeg ikke kan købe tilbuddet før efter 2-3 bankdag EFTER d 1., hvilket betyder, at jeg ikke kan nå at købe det
     
  2. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej labopeter01.
    Da tilbud løber fra onsdag den 29/10 kl 10 - til - mandag den 3/11- kl 11 er der da taget højde for weekenden. Du kan da nå at købe høsthjælper abonnement tilbud før den 1/11 så du ikke skal vente og dermed ikke når det. Hvis du har Dankort/masterkort eller lign kan du via banken i spillet skrive dine oplysninger og så vil de penge hæves fra din konto(altså i virkelighedens bank) og dermed kan du få dit tilbud uden at skulle i banken.
    Hvis du ikke har penge nok på din konto så er det jo desværre ikke noget BP kan ændre på.
    De har altid kørt dette tilbud sidst i hver måned.
     
  3. labopete01

    labopete01 Forum-lærling

    Problemet hedder, at jeg IKKE kan hæve på den pågældende konto FØR EFTER 2-3 dage efter den 1. bankdag i md. og derfor godt kunne ønske mig, at når den 1. ligger i en weekend, så blev tilbuddet forlænget. Det er da ikke os alle, der har i pose og sæk og bare kan købe løs
     
  4. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej igen labopeter01.
    Jeg kan godt forstå du er ked af det når du ikke kan hæve på din konto før den 3-4 i hver måned og der er tilbud slut.
    Hvis det skal forlænges så er det noget BP afgøre og kun dem. Du kan jo lægge de 75 kr til side hver måned som høsthjælper abonnement koster, så du altid kan betale for det og ellers kan du vel lave en aftale med din bank.
    Selvfølgelig er det ikke alle som har i pose og sæk og bare kan købe løs, men der er heller ikke nogen som siger man skal bruge penge på dette spil. Det er et valg hver enkelt bruger må afgøre med sig selv.
    Det er da heller ikke altid jeg bruger rigtige penge selvom jeg kan, kommer da an på så mange ting feks hvad man har af udgifter, om det tilbud BP kommer med er pengene værd osv.