Høsthjælperabonnement stoppet før tid.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Greenmama62, 29 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg bruger høsthjælper-abonnement, og købte sidst 30/7-16. Nu er min høsthjælper pludselig inaktiv. Nogen andre der oplever det samme.

Mvh. Greenmama62

2. tjocker

tjocker Forum general

Hej Greenmama62. Der er ikke fejl i dit høsthjælper-abonnement. Det er 30 dage fra den dag du køber det. Og fra den 30/7-til 29/8 er præcis 30 dage og derfor er det rigtig at det er slut. Hvis du skal have det til at forsætte skal du købe et nyt og dermed 30 dage mere.

3. Greenmama62

Det er altså første gang jeg oplever det. Abonnementet har da altid varet måneden ud for mig, da jeg først køber det når lønsedlen dukker op d. 1 i måneden.

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Som du kan læse i FAQ for mini events/tilbud - afsnittet om Høsthjælper abonnement og OA om samme er 1 x abonnement = 30 dage
    Sådan har det været i de mange år jeg efterhånden har spillet Farmerama og været BA her på forum.

Hvis du ikke tidligere er rendt ind i udløb før d. 1. kan det evt. hænge sammen med du har vundet timer i events/farmerhjulet eller andet som er lagt oveni dit abonnement.

5. Greenmama62

Ja, jeg må jo erkende jeg ikke har læst det hele før, og da jeg så må haft overskud, har jeg aldrig tænkt over det.
    Tak for svar, tråden må gerne lukkes.
    Mvh.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.