Høsthjælpen virker ikke som den skal

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tipsen, 9 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Som overskriften lyder, så virker min høsthjælp ikke -.-, og det er ikke første gang at det er sket, enten vil den ikke høste eller også bliver det ikke gjort når man gør det manuelt.
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg har også opplevd dette de siste dagene. Den henger seg opp, men hos meg har det hjulpet å skifte mellom jordene og tilbake igjen eller bare oppdatere siden. Da fungerer den igjen :)
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Umiddelbart lyder det som visningsfejl - dette skulle kunne afhjælpes med slet af cache/Flash cache, en god ide er samtidig at tjekke om Flash player er opdateret (vejledning findes i Teknisk FAQ rubrikken)

    Hjælper dette ikke må I vende tilbage med mere detaljeret beskrivelse af hvad I foretager jer når det sker, hvilket område det sker på, bruger ID mm. (læs evt >her<)