Høsthjælp

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Mabrink, 31 Januar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Mabrink

Mabrink Forumnoob

Jeg har købt den høsthjælperpakke der reklameres for lige nu og min bank har bekræftet overførslen, men jeg har kun inaktive maskiner. Jeg har prøvet at logge ud og ind igen og at genstarte computeren, men høsthjælpen er stadig inaktiv.
    Plejer der at gå lang tid fra man køber noget, til man modtager?

Bruger: Mabrink Id: 55299078

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Der plejer kun at gå ganske få minutter fra man har modtaget bekræftelses mailen fra BigPoint.

Du er desværre nød til at kontakte payment support via den specielle payment henvendelse, kun de kan hjælpe dig, her på forum kan vi ikke hjælp med betalings spørgsmål.

Vedhæft gerne bekræftelses mailen på din henvendelse, så går det hurtigere når payment support skal finde ud af hvad der er sket, men vær ikke urolig, de skal nok hjælpe dig og få bragt orden på tingene.

Mvh
    Pindgris

3. Mabrink

Mabrink Forumnoob

Tak Pindgris. Prøver jeg så
    For jeg er knap 10 euro fattigere på kontoen og jeg kan stadig ikke høste med maskiner
    Må gerne låses