Høsthjælp

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tipsen, 30 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    :(Jeg kan se at min høsthjælp står og bruger tid uden at høste og uden at jeg har bedt om høsthjælp, kan det være rigtigt, for det er rigtigt mange timer som er forsvundet.

    Mvh Tipsen
     
  2. tjocker

    tjocker Forum general

    Det er måske rigtig hvis du deltager/laver middelalder event. Der var en opgave som gav høsthjælp og har du afleveret til denne opgave så vil tiden begynde. Har også skrevet en postbesked til dig. Håbe du finder en løsning /svar på dit spørgsmål.
     
  3. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hej
    Min høsthjælp står og kører uden at jeg har aktiveret den og jeg har haft mange timer sparet sammen fra quest løsninger, men de er alle væk, jeg opdagede det først i går da jeg ville bruge den som jeg lige havde vundet på hjulet 20 timer og jeg ved at jeg havde mange timer samlet sammen, så derfor undrede det mig at de var væk, da jeg klikkede ind på høsthjælp i går aftes, stod den på 13 timer uden den havde høstet.
    Bruger: tipsen IDnr. 51424760
     
  4. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej tipsen,

    der er 2 forskellige måder at vinde høsthjælp på i events og opgaver.

    enten:

    [​IMG]
    som høsthjælper kuponer, med forskellig længde, som du selv skal aktivere når du har brug for dem.

    eller

    [​IMG]

    som høsthjælp der aktiveres så snart opgaven er fuldt leveret, og er aktivt i den tid der står på gevinsten
    ikonet vist her er 24 timer.
    Disse kan ikke gemmes til senere - andet end ved at vente med at aflevere til opgaven til man har brug for høsthjælpen.

    Tiden tæller ikke kun når du aktivt bruger dine høsthjælper funktioner.

    Høsthjælper kuponerne aktiverer du ved at udvide din høsthjælpermenu på den grønne pil yderst til højre:
    [​IMG]

    Håber at ovenstående bringer lidt klarhed.
     
  5. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Ok, det gav mening, for det er ikke kuponer jeg har fået, men de andre.
    Tak for svaret
    Mvh Tipsen
     
  6. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Godt vi fik det opklaret :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.