Høsthjælp køb

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af tipsen, 16 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hej
    Jeg syntes det kunne være en god fordel at man kunne købe høsthjælp i 12 timer istedet for de minimum 48 timer som man kan købe nu, lidt lige som byggehjælpen på 6 timer.
    Jeg selv er lidt nærig omkring at købe høsthjælpen, da man jo slukker om natten og derved mister man 12-15 timer x 2 af ens høsthjælp.
    :)
     
    LeneMor og Tuppehøne synes godt om denne.
  2. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Det ville jeg være ked af hvis man udelukkende kun kunne.
    Så længe det ikke gør det når der er tilbud.... for så gider jeg da ikke bruge mine surt optjente MG på høster og tjærsker...
    Ja, så skulle de finde på en pause-knap... ellers må jeg indrømme, jeg rent personligt ikke kan se den helt store idé i dit forslag.
    Men hvis nu man kunne få begge slags tilbud, så ingen lyd herfra ;)
     
  3. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Iden er vel at udover at kunne købe 48 timer for 15MG, så kunne man også vælge at købe 12 timer for eksempelvis 5MG.
     
  4. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Fin idee. Synes også det kunne være dejligt hvis at man fik dem man købte som kuponer som man kunne aktivere selv, istedet for at de bare starter fra købstidspunktet =)
     
    -natkat- og meba091 synes godt om denne.
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke kan få det hele, de skal jo bare programmere det og lægge det i shoppen 1 gang, så får de også nogle glade spillere.
    Gode ideer I er kommet med :)