Håndverkerne

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Sarvand, 9 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Sarvand

    Sarvand Junior ekspert

    Like under alkymisten er det plass til en kværn der det i dag er en benk og et lite tre.
    Kværnen fungerer slik at man kan ta håndverks-item (sukker, salt, alruner og lignende) og veksle dem inn i andre håndverks item. Veksleforhold kan være 2 til 1. Slik at hvis man leverer 20 sukker så kan man få 10 blomstertråd.
    Man får tilgang på den med å løse en oppgave slik man i dag må løse en oppgave for å bygge hvert av håndverks verkstedene.
    Man kan f.eks ha det slik at man må ha Level 3 i alle 5 yrker før man kan låse den opp.
    Også kan kværnen selv ha 5 Level, der høyere level betyr kortere produksjonstid.
    Hva syns dere?
     
    KarinaN., meba091, -natkat- og 2 andre syntes godt om.
  2. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Super god ide :music:
     
  3. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    God idé med en "veksel-kværn".
    Fint at få adgang til den gennem en opgave.
    Der kunne også gives adgang til den gennem en rune i visdommens træ.
    Jeg synes dog ikke at man fx skal være level 3 i alle 5 håndværk for at låse den op - det synes jeg er for høje krav.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  4. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Det lyder helt sikkert som en god idé...
    Men som Fr-jensen skriver, så tror jeg osse level 3 kan blive for meget for nogle. Det er jo ikke alle der har spillet spillet siden det nærmest startede, og de skal jo osse have en chance. ;)
     
  5. Skovslund23

    Skovslund23 Forum prof

    Synes det lyder som en super idé..:D
    Men jeg vil også sige at jeg synes at level 3 i alle 5 håndværk er for høje krav, da det er mens man er i de mindre level at man har mest brug for at kunne bytte.
     
  6. Kattemor62

    Kattemor62 Forumnoob

    Super god ide!