Gyserfilmaften spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 25 September 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Dette event foregår på fuldmånemarkerne.

Der er ingen startfrø, dem skal vi selv producere, og vi skal ikke samle drops.

Der er 2 eventafgrøder - rød skriftrulleblomst og blå skriftrulleblomst. Disse skal afleveres til
    opgaverne sammen med ting vi allerede har i laden eller måske har mulighed for at producere,
    uden at det forstyrrer selve eventet.

Begge eventafgrøder har en grotid på 5t og 30 min.

Ved første login efter eventstart modtager vi 9.999 rødt blæk og 10 blanke skriftruller (15 med premium)

1 rød skriftrulleblomstfrø = 1x rødt blæk, 1x blank skriftrulle og 1x hjernekål.

Det blå blæk, der skal bruges for at fremstille frø til den blå skriftrulleblomst, får vi, når vi indløser
    trin 9 i opgaven enten til venstre eller højre

1 blå skriftrulleblomstfrø = 1x blåt blæk, 1x blank skriftrulle og 1x gravsten

Kommer beholdningen af blanke skriftruller under 5, bliver der suppleret op til 5 blanke skriftruller
    hver 5. time.

Jeg plejer altid at holde denne beholdning på 0 ved at have noget længevarende kørende i baha-
    møllen og herefter sætte eventfrøet i gang. På den måde kan man akkumulere en rigtig god start
    på den næste afgrøde.

Den engelske FAQ, hvorfra oplysninger og animation stammer, kan ses her – afleveringskrav og belønninger
    kan ses her

Rettet tom rulle til den korrekte oversættelse blank skriftrulle

Sidst redigeret: 27 September 2024
    Letmatrosen, Tovepigen, LeneMor og 3 andre syntes godt om.
  2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Uden din forklaring ...Grønært --- vil det være vanskeligt at forstå hvad eventet går ud på --- Så Tak

riddersvanegården synes godt om dette.
  3. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Velbekomme Tovepigen

Og nu jeg er herinde, så har jeg en rettelse. Jeg oversatte event genstanden til tom rulle - det er rettelig
    blank skriftrulle - det har jeg tilladt mig at rette i første indlæg

LeneMor synes godt om dette.
  4. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Vi er mange der er glad for dit arbejde med at forklare hvad et event går ud på.
    Så mange tak.

MVH BenteAndreasen

Tovepigen, riddersvanegården og Letmatrosen synes godt om dette.
  5. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Også velbekomme til dig / jer BenteAndreasen