Granatæbletræ

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af zaritza, 6 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    Efter det nye stiklinge event har jeg 2 x granatæbletræ i menu. Den ene viser 23 træer og den anden viser 9. De 9 er de nye. Jeg satte et af de "gamle" granatæbletræer og der kunne jeg ikke sætte mit xxl ovenpå. Så satte jeg et af de nye granatæbletræer og der kunne jeg godt sætte mit xxl på.

    Jeg har opdateret og slettet hvad der skulle slettes, men er stadig det samme. Måske en tekniker skulle kigge på det ;)
     
  2. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa

    Jeg skal bede dig skrive til support omkring dette problem - vi kan ikke hjælpe her på forum desværre.
     
  3. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    Jeg forstod bare ikke lige hvorfor support. I min verden er det en teknisk fejl. Men kan se nu her til morgen, er alle granatæbletræerne samlet i et og ikke delt i 2 længere. Så for min skyld må tråden gerne lukkes