Grædende babyer spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 3 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre flere gange under eventet,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg ser trylletræet ikke giver noget under dette event :(
    Er det sandt eller en fejl?

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det korte svar er at det er sandt

Hvordan drops mm fungere i dette event er beskrevet i FAQ som vanlig

4. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Kommer der et BabyBoom som overlapper dette event?

5. kehlet

kehlet Forum hertug

Det får vi nok ikke svar på før der evt. kommer noget i OA :p

6. USSE65

USSE65 Forum-lærling

Hvor finder jeg gummitræerne?

7. USSE65

USSE65 Forum-lærling

Undskyld har fundet dem

8. tjocker

tjocker Forum general

:DSå blev jeg færdig med dette lille avlsevent, gik hurtigere end forventet. Tak til Bp for endnu en ranke i skyen som giver ep + 1 Bruno(avlsdyr er atid godt).

9. frufuttejensen

frufuttejensen Forum-lærling

hej... ja så blev jeg også færdig med dette dejlige event, tak BP for nogle dejlige gaver, glæder mig til næste avls event... knuz frufuttejensen

10. deepchord

deepchord Junior ekspert

Lidt tynd event, som jeg har en smule svært ved at se meningen med. Jeg mener, to ræve stalde er for mig en værdiløs belønning. Og jeg kan slet ikke se rimeligheden i at de skal koste 56 PF (femte delopgave kræver 28 baby lam). Så jeg stopper efter ranken - som jeg egentlig heller ikke er særlig opsat på.

De delopgaver, jeg vælger at lave, giver vist nok et overskud på 20 PF. I tillæg til nogle korte høsthjælper kuponer, EP, DA og andet. Så det er vel udmærket, kan man mene. Alligevel virker det bare trivielt og ligegyldigt.

Jeg kan ikke rigtig se behovet for de her lette events. Hvad er egentlig meningen med dem - at der også skal være noget for spillere i lavt level? Det er i så fald en misforståelse, synes jeg. Hellere mere krævende events, hvor spillere i lavt level kun formår at fuldføre halvdelen (men belønnes tilsvarende som i disse lette events), og hvor spillere i højt level får ordentlige udfordringer og belønninger.

Jeg er på nippet til at kalde den her event spild af tid i kalenderen.

xolenka og meba091 synes godt om denne.
  11. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

ja men så kunne du jo bare hoppe over dette her event xD

12. deepchord

deepchord Junior ekspert

Jeg er også på nippet til at kalde det her forum spild af tid...

13. meba091

meba091 Forum prof

mubbi59 sagde:
    Nu er det her jo en spørge og feedbacktråd, så folk må vel have lov at komme med en saglig kritik uden at blive skudt i skoene at de bare kan springe over....
    Synes der sommetider er en uklædelig tendens til bare at feje folk af, når feedbacken er kritisk.

Jeg er helt enig i at dette event ikke er særlig ophidsende at gå efter, hvilket jeg så helt har ladet være med i skrivende stund. Jeg venter til der evt. kommer boom. I den forbindelse vil jeg lige tilføje at jeg synes det er en uskik at undlade at oplyse om kommende boom i forbindelse med avlsevents. Det er så meget sjovere at avle med boomregler.

smiley72, Bifido, KarinaN. og 5 andre syntes godt om.
  14. johnhan

johnhan Forum analytiker

Idèn er vel at få folk til at bruge så meget PF som muligt, først dem der starter med det samme, og så dem der venter på Babyboom, som mig f.eks :)

xolenka synes godt om dette.
  15. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Det kan da være det her var rigeligt nemt for nogen spillere. Men jeg har nu hygget mig alligevel. Måske kan jeg veksle rævene på expressen, når det kommer igen, for dem har jeg da snart rigeligt af :)

-natkat- synes godt om dette.
  16. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Det er da godt nok, at der er lette events til spillere i lavt level! Det skal jo heller ikke virke så svært det hele, at man som nystartet farmer helt mister lysten til at fortsætte, fordi det virker for uigennemførligt og uoverskueligt! o_O

Men ved disse avls-events ville det rigtigt nok være en stor fordel med en tidlig annoncering af et evt. Baby-boom! Det kunne jo evt. skrives i idé-sektionen!

17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er færdig med eventet.
    Tak for det event, nemt og let. 8)

Giver ret i at det er lidt øv at man ikke ved om der kommer babyboom, men så kan jeg jo bruge det til alle de andre avlsquests jeg ikke er færdig med endnu :)

18. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

ja nu er jeg også blevet færdig, dejligt med et event der var til at overskue, så fik man da ikke stress af det.

tipsen og natkat1 synes godt om denne.
  19. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Den låner jeg lige :p

-natkat- synes godt om dette.
  20. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Fint event... og gode præmier.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.