Bekendtgørelse Godt nytår

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 31 December 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Kære farmere

Så gik der atter et år, 2018 er næsten ved vejs ende. Når det nye år venter lige om hjørnet, så tror jeg de fleste bruger lidt tid på, at tænke på alle de ting, som skete i det år der netop er gået og på hvad det nye år mon byder på.

Uanset hvad der kommer til at ske i Farmerama verden, så er jeg sikker på at 2019 bliver mindst lige så udfordrende og spændende som 2018.

Her ved årets udgang har vi i Farmerama teamet måtte tage afsked med en højt skattet moderator, nemlig MOD-Shaman som efter mere end 6 år i jobbet, har måtte se sig nødsaget til at stoppe af private årsager, det er et stort, stort tab for os alle, såvel kollegaer som jer brugere af forum, vi ønsker MOD-Shaman alt godt fremover og håber på et gensyn i fremtiden.

Her på året sidste dag, vil jeg benytte lejligheden til, indtrængende at påpege at Farmerama teamet behøver nye moderatorer, som er parate til at yde en indsats og hjælpe andre brugere, det er mit største ønske og håb, at 2019 bliver året hvor Farmerama teamet bliver betragtelig større, til glæde og gavn, for alle brugere af det DA/NO Farmerama forum.

Med forventning om at 2019 bliver et fantastisk år, siger jeg på vegne af BigPoint og Farmerama Teamet, tusind tak for 2018 og på gensyn i 2019

Godt nytår alle

Pindgris

-proxy-, Grønært, vandijk1955 og 2 andre syntes godt om.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.