Godt nytår

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 31 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

ur der tæller ned.gif

Kære Farmere

Her på årets sidste dag, vil jeg benytte lejligheden til, at takke alle forum brugerne, for i den grad at have medvirket til at gøre det dansk/norske forum, til et forum, hvor alle kan føle sig velkommen og hvor alle kan få den hjælp de måtte ønske.

2015 blevt året hvor de danske og norske spillere for alvor markerede sig på Top 1000 listerne, det arbejde og den kæmpe indsats det kræver at nå til tops på disse lister, er jeg sikker på, at ikke kun jeg, men alle spillere verden over, nærer dyb respekt for og det var mig en kæmpe fornøjelse, da jeg med stolthed, kunne meddele hvor rigt vores spillere var repræsenteret. Jeg ser frem til, at der er mindst lige så mange dansk/norske spillere på listen i 2016 og jeg ved I kan, I er mega seje.

Jeg vil også gerne rette en mega stor tak til Farmerama Teamet, uden jer og jeres store arbejde, ville specielt jeg, ligge gispende i fosterstilling om natten, I er ikke mindre end fantastiske, tusind tak.

Med disse ord vil jeg slutte 2015 herfra og ønske jer alle en fantastisk dejlig aften, pas på jer selv og så på glædeligt gensyn i 2016, hvor et nyt herligt Farmerama år venter.

Godt nytår til alle

Mvh
    Pindgris
    pindgrisen holder nytår.gif

christinakh, natkat-, jensen3661 og 3 andre syntes godt om.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.