godkendelse af de nye regler for spillet .

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 26 Oktober 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

plerik Exceptional talent

hej .
    hvordan godkender jeg de nye regler ? .
    på den mail jeg har fået er der ingen steder hvor jeg kan godkende ?.
    der står også noget om registregering af konto . men er det ikke kun når det er en ny konto ? .

mvh plerik

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Den mail du nævner er en informationsmail om ændringer i forretningsaftalen, selve bekræftelsen af de nye forretningsbetingelser foregår i spillet. Når du logger ind i spillet d.1.11.2016 vil du ikke kunne spille før du har godkendt forretningsaftalen. Du skal altså ikke bekræfte noget på den mail du har modtaget i dag.

Har du læst denne OA måske den kan give svar på nogle spørgsmål.

Du skriver noget om registrering af konto, hvor har du set det? Kan du give mig et screen eller et link?

Mvh
    Pndgris

3. plerik

hej .
    tak . så læner jeg mig bare tilbage og venter på at det bliver den 1-11-16 .

kan ikke lige lave et print . det står bare i den mail jeg har fået under generelle forretningsbetingelser i punktet der hedder aftaletilbud og indgåelse af aftale .

har lige lagt den her ind . jeg ved ikke om jeg misforstår teksten men for en sikkerhedsskyld . så dan som jeg forstår det nye der er kommet på her . med mellem flere forskellige brugers konti .
    betyder det så at feks at hvis at jeg nu ville lukke min konto og forærede alle mine speciel stalde og træer til feks 4 spillere så vil det blive betragtet som boosting eller pushing ? .

Blokering af pushing og boosting
    • Det fremgår tydeligt af de nye generelle betingelser og vilkår, at pushing og boosting er forbudt, ikke kun mellem den samme brugers forskellige konti, men også mellem forskellige brugeres konti. Dette forbud er nedlagt for at fremme fair konkurrence og nydelse af spillet for alle.
    mvh plerik

Sidst redigeret: 26 Oktober 2016
  4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej

Nej du må gerne give 4 spillere en special stald, det er der intet galt med, du må for den sagsskyld også give dem 2 hver, du må bare ikke give en spiller f.eks 20 pink stalde. Spiller man helt normalt, så vil disse regler ikke få nogen betydning for nogen, det er kun dem som sidder og udregner snedige metoder til at booste en eller flere hoved konti, der vil opleve problemer og dem er der desværre nogle stykker af. Reglerne gælder for alle, både nye og gamle spillere.

Jeg håber du har fået klarhed over de ting du var usikker på.....

Mvh
    Pindgris

5. plerik