God jagt 4 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 26 Maj 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for: God jagt 4

    Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Evor

    Evor Forum-lærling

    en lille feedback til eventet.

    "chancen" for at kunne gennemføre eventet skulle nok være en anelse højere. Man skal godt nok have travlt eller penge for at kunne komme igennem alle opgaverne.

    Hvis man ikke er hurtig til minispil, så skal man lave 40-50.000 eventafgrøder
     
    -proxy-, bønderne, Letmatrosen og 1 anden person synes godt om dette.
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Det er rigtig fine præmier der er i dette event. Bare ærgerligt at de er uopnåelige da “svært” åbenbart = brug mange RM.
    Alene i eventplanter skulle der bruges næsten 45 tusinde og kun en mark at dyrke på ville det tage 15 dage at få nok planter med brug af buff +2 og vand og gødning.
    Selv om jeg var heldig både at vinde +100% og flere gange +1 i lokkehjulet er jeg kun nået til level 102, så der er lang vej fra mine 15000 point til de 27525 der kræves for at fuldføre spillet.
    Ikke mange stjerner herfra
     
    bønderne, benadk og Letmatrosen synes godt om dette.
  4. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Kanon flotte præmier for dem der vil betale for det. Dette event var et betalingsevent - for jeg tvivler på der er ret mange der ligger inde med det, som dette event kræver for at genneføre. Jeg har selv brugt over 400 partybilletter, over 2000 supergødning og er kun nået til level 126. På et tidspunkt havde jeg 21 afgrøder på et 1x1 felt.
    Dropsraten var direkte ringe under hele eventet, Havde dropsraten været ok havde jeg kunne gemmenfører eventet for det er drops jeg manglede.

    At dette event var sat til medium - svær, er for mig direkte misvisende - for der har før været event med samme sværhedsgrad og dem har jeg gennemført uden problemer. Sværhedsgraden burde have været yderst ekstrem mega svær, mindst.
     
    Letmatrosen, CORNELIUS75 og benadk synes godt om dette.
  5. Evor

    Evor Forum-lærling

    Sagt meget kort helt ærligt - Et event som får 0 stjerner ;)

    Synes et event hvor præmierne er SÅ uopnåelig uden vildt meget køb er den forkerte vej at gå i spillet.

    Da folk vil føle at præmierne er umulige at få fat på uden at skulle bruge ret mange penge på spillet.
     
    Letmatrosen, bønderne, CORNELIUS75 og 1 anden person synes godt om dette.
  6. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Rigtigt fine præmier... Desværre nåede jeg ikke ret langt i dette event, nåede ikke engang ranken. Og det er ikke ret tit at det sker..
    Og opdagede ret sent, at der var mulighed for at vinde et mg træ.. Hvilket udelukkende var min egen fejl.
    Men håber da en mg træ præmie kommer igen... Det er virkeligt en motivationsfaktor for at sætte alt ind for at opnå det.

    Kan nok godt acceptere at det vil være rigtigt svært at vinde et mg træ. Så jeg krydser fingre for at det ikke er sidste gang man kan vinde det.
     
    MOD-Ara og Pindgris synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.