Glædelig jul

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 24 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Kære farmere

Denne helt særlige dag, hvor langt de fleste af os, har tankerne kredsende om julemad, knas, gaver og hyggeligt samvær med dem vi har kære, er der nok ikke så meget tid, til at lave strategier og gennemgå forum for nye indlæg, jeg skal derfor prøve at fatte mig i korthed og det jeg vil sige, kan egentlig også gøres ret kort, og det endda selv om jeg mener det af hele mit hjerte. Både Mod-Ara, Mod-Shaman og jeg ønsker nemlig at sende alle de varmeste tanker og vi håber I alle får en herlig jul, hvad enten I sidder alene eller er sammen med familie og venner, vi vil mere eller mindre være her hele året ud og vi glæder os, som altid, til at være jer behjælpelige, vi håber dog I bærer over med, at der kan være lidt længere svartid, end normalt.

Rigtig glædelig jul alle sammen

Med varm jule hilsen
    Farmerama Teamet

christinakh, Hanne1964, natkat- og 10 andre syntes godt om.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.