Gjøk /gøge - er det endringer?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tuppehøne, 4 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

I følge FAQ for Gjøkeavl (gøge-avl), så får vi gjøker når vi høster andre dyrestaller. Nå husker ikke jeg om dette kun gjelder under selve gjøkeeventet, eller om dette skjer hele tiden. Uansett observerer jeg at det ikke skjer akkurat nå. Betyr det at de nye gjøkestallene (har gjøken virkelig begynt å lage rede selv?) erstatter dette systemet, eller er jeg nødt til å vente til neste gøgeevent med å få gjøker fra andre staller? Det trengs rimelig mange til barteproduksjon (overskæg :p) !
    Mvh Tuppehøne :).

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Normalt kommer der kun gøgeæg under gøgeevent. Jeg har lavet gøgeæg i de nye stalde jeg fik under det sennesteevent da jeg skulle bruge til produktionsstalde.
    Hvordan det bliver fremadrettet må vi have MOD på banen for at svare
    :p

Tuppehøne synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden.....

Ang. gøge og gøgeavl så må vi vente og se hvad BP har i ærmet til os.........men mon ikke der med gevinsterne fra Tegneserie#8 eventet (Gøgestalde og Gøge produktionsstalde) der er lagt op til en eller anden form for ændring af gøgeavl ;)

Der kan i hvert fald laves gøge i den nye gøgestald og gyldne overskæg i produktionsstalden ....så må vi se hvad vi fremover skal bruge det til......

Vi må væbne os med tålmodighed selvom det er svært :music:

Tuppehøne synes godt om dette.