Gammel e-mail adr. hacket, vil gerne forny-hvordan?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af jensen3661, 7 September 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Da vi skal bekræfte vores e-mail adr. og min oprindelige adr er hacket-og ikke til at komme ind i for mig. Hvad gør jeg så?

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg kan kun henvise til support ved sådanne spørgsmål :)

3. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Support kan ikke gøre så meget- er bare glad for at jeg ikke har betalingsoplysninger og konto numre til at ligge her. Så hvis jeg lige pludselig forsvinder-tjae så ved I hvorfor. Hackeren har ændret kontrol spørgsmål-og hvordan svarer jeg lige dem, hvis de er polske, kinesiske ?
    Så føler at der måske skulle være en anden procedure ang væres konto/ti
    F.eks et specielt skema, som var uafhængig af mail adr

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Hvad angår procedure så sikrer man sin Farmerama konto ved at bekræfte sin mail adresse som der så ofte er opfordret til,
    på den måde er man sikret man har kontrol over sin farm og til enhver tid kan skifte mail adresse og kodeord på en sikker måde.

Sikring af mail adresser er et privat anliggende mellem dig og stedet du har din mailboks - det kan aldrig være BP´s opgave.
    Så er din mail hacket vil jeg mene det er et anliggende mellem dig og mailudbyder (f.eks Hotmail eller teleudbyder mm)
    at få din mail under din kontrol igen.

Tråden lukkes som besvaret

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.