Gamle produkter

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af tjocker, 9 Juni 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tjocker

tjocker Forum general

Jeg er tit på markedet og ser at prisen i perioder er høj på de samme produkter/opskrifter og igår valgte jeg så at se FAQ for håndværk. Der kunne jeg læse mig til at gamle produkter ikke var til rådighed for mig feks Langosch + Surdejskage på level 1 i bageriet samt Chokolade pandekager på level 3 i bageriet og Chokoladesovs level 1 i marmeladeriet.
    Jeg har hørt fra andre brugere at disse produkter kom ind i spillet omkring 2012 altså samme år som jeg begyndte min farm og derved har jeg ikke haft mulighed for at få fat på disse.
    Jeg har da købt GÆC og andre opskrifter for MG og tænker på om ikke BP kunne lave tilbud på de gamle produkter/opskrifter så alle kan få fat på dem(vil en MOD spørge BP fra mig).
    Fremfor hele tiden at få nye kæledyr som koster mange MG, nye træer, nye dyr osv - ville det være rart at BP tænkte på dem som ikke var en del af farmerama fra start(2010).
    Der må være andre som har det ligesom mig.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Go´ide.

3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg kan kun sige, at jeg har spurgt og fået det svar at det ikke kunne lade sig gøre pt. at købe disse opskrifter