Gøgeavl spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 25 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    OK :)
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Feedback: Supert at premiene i "Gjøkhemmeligheter" er Bahamarama-poeng :). Egentlig supert med alle eventer og oppgaver som gir økte muligheter for Bahamerama-poeng, Jeg synes nemlig det går altfor lang tid å skaffe nok gullbananer til å låse opp et kammer, som gir tilgang til en grøde som trengs i oppgavehallen. Og dette trengs jo for å få poeng til å gå opp i nivå, som gir bananer....osv, dere skjønner. Så altså: mer av eventer som gir Bahamerama-poeng.
    Jeg var dessuten heller ikke klar over at dere ønsker feedback, og at dette bare var for spørsmål eller klager.
    Supert med eventer som kommer igjen, slik at man har mulighet til å fullføre det senere, og da kjenner vi dessuten metoden, og slipper begå feil og tabber (som jeg ofte gjør i begynnelsen av nye eventer som har ny fremgangsmåte).
    mvh Tuppehøne
     
    loba10, DrGreenthumb og Fr-jensen synes godt om dette.
  3. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Jeg vil sige, tomlen opad, både for runerne og for en opgave mere.... okay okay, så jeg kan ikke rigtig deltage denne gang, men lidt kan jeg da med hjælp fra søde naboer ( i ved hvem i er, tak for de DEJLIGE gaver :inlove:) og så er der jo løst lidt mere til næste gang ;)...
    Og så er præmierne osse forholdsvis gode.... Der var lige i starten med de første par opgaver, man måske følte det var lidt gnaldet i udbyttet, men det syns jeg da BP er kommet fint efter.... eller det Varun vi kan takke igen igen ?? :D...:p
     
  4. MamasMood

    MamasMood Kommende forfatter

    Hvorforkan jeg ikke sætte min tilkæmpede Punkis mission 2 i ranken?
    MamasMood
    :wuerg:
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Har du samlet dit item inden du forsøger at placere det på ranken??

    Den nye ranke kræver som noget nyt 4 opgraderede items.
     
  6. mathilde54541

    mathilde54541 Forumnoob

    Hvad er mudderbad ritual II? Hvad kan den bruges til ?
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det er et item - der kan læses mere om det i FAQ for gøgeavl ;)
     
  8. marianne-rynkeby

    marianne-rynkeby Kommende forfatter

    Jeg melder mig til koret af begejstrede gøge event deltagere.
    Dog undrer det mig at jeg kun kan finde Mudder ritual i mine gemmer, jeg har gennemført samtlige gøge event. Jeg synes ikke jeg kan læse mere ud af FAQ?
     
  9. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg tror det skyldes, at de items, der er opgraderinger til, først skal opgraderes - dvs ved at man sætter dem på en plads og sætter opgraderingen ovenpå. Derefter kan den slettes - og nu skulle den kunne placeres i ranken.
     
  10. marianne-rynkeby

    marianne-rynkeby Kommende forfatter

    Ja fr Jensen, det var det jeg ikke havde fået gjort, nu er ranken på plads :eek:)
     
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg er også hoppet med på vognen om gøgeavl.
    Super tilfreds med præmierne, men som mange andre, powerfoder er en mangelvare.
    Så er det godt den kan tages i små bidder :)
     
  12. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Godt at høre - og tlk med ranken - og ikke mindst med fyldet til den.;)
    Jeg har selv fået ranken, men har desværre kun 1 item at putte i den endnu -.-
    Da jeg aldrig bruger penge på spillet har det lange udsigter at samle powerfoder nok :sleepy:
    Men heldigvis ser det jo ud til at være en tilbagevendende mulighed :p
     
  13. paemia

    paemia Forum-lærling

    rigtigt godt event lad os få flere af dem bare lidt synd at det tager så lang tid om at lave power foder øv øv ville ellers gerne nå længer en jeg kan men så er der også en del til næste gang :D
     
  14. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Der skal bruges meget powerfoder, men der er - især i det seneste event- gode muligheder for at få suppleret op, da der er gode gevinster med PF.
    Jeg laver en prioriterings rækkefølge på i hvilken rækkefølge jeg skal løse opgaverne så jeg vinder mest mulig PF.
    Jo, jeg ved godt at så mangler jeg til sidst, men det er først næste gang....:p xD
     
  15. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Mon der egentlig er ret mange, der fortsætter gøgeavlen efter at babyboom stopper?
    Jeg spørger, fordi jeg selv kun avler, når der er babyboom.
    Jeg synes egentlig, det er lidt forfejlet, at gøgeavlen fortsætter så længe.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  16. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    nej, nok ikke så mange der fortsætter gøgeavlen, men derfor kan man stadig have dyr på jordstykkerne .. så man får gøge-æg som "ekstra" det skal der jo trods alt stadig bruges ... jeg selv har ikke behovet da jeg havde dyr på rigtigt meget af gården de første gange, så har omkring 24.000 grund-gøge... men er slet ikke i tvivl om der er nogen som mangler dem, har en nabo lvl 85 som ikke har været opmærksom på at have stalde på, så han manglede rent faktisk ikke PF, men ligefrem noget at avle på.
     
  17. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg har også bunker af gøge æg, langt flere end jeg nogensinde kan bruge. I begyndelsen afleverede jeg mange til avlspokalen selvom de ikke havde meget værdi, men så blev de da brugt til noget fornuftigt, det blev desværre senere ændret så man ikke længere kan det, ærgerligt syntes jeg.
     
    -natkat- og meba091 synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.