Gøgeavl spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 25 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er kun beregnet til eventet.

    Opret venligst ikke tråde ang. eventet andre steder på forum.
    Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

    Efter eventet vil jeres feedback/kommentarer blive samlet og sendt videre,
    så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger/præmier mm.

    God fornøjelse :)

    Farmerama teamet​
     
    Sidst redigeret: 26 September 2014
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Da vi skal som vanlig skal sende feedback til udviklerne og vi tit af jer bliver spurgt om hvor meget vi egentlig melder videre i systemet, er vi meget forundret og kede af at se at ingen virker særligt interesseret i at give deres mening til kende.....

    Dette er meget beklageligt for de dansk/norske spillere da det betyder vi kan få meget svært ved at få indflydelse på fremtidige events.

    Jeg håber dog på at blive glædeligt overrasket med et par kommentarer fra jer inden jeg skal skrive min rapport mandag middag

     
  3. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    i mit tilfælde er årsagen til den manglende tilbagemelding, at jeg ikke deltager, da alt det pf jeg / kan skaffe går til de alm. avls opgaver, så pt. har jeg slet ikke brug for den her slags events. (husk dette er bare min holdning)
     
  4. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    syntes det er super lækkert at vi får mulighed for ikke bare de orange stalde men både røde og pink stalde i de her gøge avls opgaver, selv har jeg denne gang fået den pink gede stald men mangler stadig den pink kanin stald fra opgaven.
     
    Ancha_75 synes godt om dette.
  5. -natkat-

    -natkat- Forum hertug

    Synes, at Gøgeavlen er en supergod ide, netop fordi den ikke ligner de andre avlsopgaver! Og at de tidligere opgaver stadig er til rådighed, så vi kan fortsætte, hvor vi stoppede sidste gang - det er altså bare en bonus! Så tommelfinger op herfra! ;) :)
     
    Ancha_75, deepchord og kehlet synes godt om dette.
  6. meba091

    meba091 Forum prof

    Jeg synes også at det er dejligt at få mulighed for at erhverve sig pink stalde. Jeg er dog hverken helt eller halvt færdig med nogle af gøgeopgaverne, men avler lidt på dem hver gang og så får jeg vel en dejlig pink stald en dag :p
     
    Ancha_75 synes godt om dette.
  7. tika

    tika Forum prof

    jeg syntes det er en god event for det er hvad gøgen gør i naturen også og at vi kan forsætte fa sidste gang og de andre avl er der altid og laver lidt på dem sammen med gøge avl

    Bruger: tika:Id: 1461831
     
  8. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Kan kun tilslutte mig, som tilfreds farmer.
    Herligt avls event, og gode præmier.
    mangler pt. 3 punker gøg, så er alle gøge opgaverne færdiggjort.
    Mvh. vandijk1955
     
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Tak til de der har givet sig tid til at komme med feedback :)
    Jeres kommentarer er samlet og sendt videre.

    Disse spørge/diskussionstråde er ufattelig vigtige i vores arbejde når vi skal
    melde tilbage hvordan de danske og norske spillere tager imod events,
    så vi håber fremover rigtig mange af jer stadig vil give jer tid til at give jeres mening til kende på
    en konstruktiv måde - uanset om det er ris eller ros.​
     
  10. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Jeg kan godt se, at jeg nok er for sent ude. Men vil alligevel give mit besyv med.

    Jeg er efter denne omgang af gøge avl blevet en stor tilhænger. Det er ret fedt, at der kommer nyt til hver gang, samt at dét, man hidtil har nået, kan arbejdes videre på. Samtidig er det fint at se, at kravene til at gennemføre er lidt hårdere end i de almindelige avl events, men at belønningerne så også er tilsvarende bedre.

    God måde fra BP til at få spillerne til at bruge (og købe) PF, mod at spillerne kan skyde genvej til nogle af de pink stalde mm.
     
  11. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej deepchord

    Din feedback er skam mere end velkommen uanset tidspunktet......eventet er endnu ikke slut og vender tilbage på et senere tidspunkt så al feedback kan bruges :)
     
    deepchord synes godt om dette.
  12. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Jamen i så fald :) så vil jeg da lige give et lille pip med :)

    Jeg kan rigtig godt lige gøgeavlen... syntes den er rigtig sjov. Og selvom jeg ikke lige kan være så meget med som folk der har brugt en lille sjat penge, føler jeg ikke jeg får mindre ud af det.
    Det er jo spændende i sig selv at sidde og sammenligne med hvad den og den farmer nu har fået, contra hvad du selv har opnået :)
    Og så er det osse herligt med et event der kommer tilbage, ligesom med Fuldmåne :)

    Alt i alt synes jeg rigtig godt om konceptet :)
     
  13. loba10

    loba10 Junior ekspert

    Pinligt, men jeg havde kun bemærket overskriften, og set det som en spørge/diskussionstråd til eventet, og havde derfor ikke set set, at tilbagemeldinger var ønsket. :oops:

    Det er et rigtigt godt event, med fine præmier. Som andre også skriver, er det en god måde til at erhverve sig de farvede stalde.

    Det er dejligt, at man ikke behøver fuldføre i et hug, men kan deltage i det omfang man har mulighed for, og kan arbejde videre på opgaverne, når eventet kommer igen.
     
    Ancha_75 og DrGreenthumb synes godt om denne.
  14. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Psstt... var selv skyldig i uopmærsomhed mhs til tilbagemelding ;)
     
  15. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Herligt event med gode præmier.
    Jeg må dog se i øjnene, at jeg ikke når langt med min slunkne beholdning af power-foder, men så må jeg jo ta' det i små bidder :p.
    Jeg er glad for enhver mulighed for at avle med baby-boom, så jeg hilder eventet velkommen.
     
  16. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Tak for den yderligere feedback der er kommet siden sidst den vil komme med når jeg sender den afsluttende feedback på eventet i dag.
    Sidder der farmere derude om gerne lige vil give deres besyv med her på falderebet så kan det nået frem til kl. 17

    Vi sender jeres feedback flere gange under et event så sæt endelig røjserne et øjeblik og kik forbi forum under events og smid en kommentar....gerne flere gange undervejs hvis opfattelsen af eventet ændrer sig undervejs.

    Kun ved hjælp af feedback fra jer er der en chance for at danske og norske spillere bliver hørt ;)
     
  17. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Angående den nye gøge avl, så står der i OA "Nu også med runer". Hvad betyder det? Kan ikke finde info om det...
     
  18. meba091

    meba091 Forum prof

    Hej

    Der er kommet nye runer i visdommens træ.:)
     
  19. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Men hvor ser du lige de nye runer?
     
  20. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Der er kommet avlsruner til gøgene som du finder i Visdommens træ samme sted som de andre avlsruner (delte runer)
    Se evt mere i FAQ for Skovlysningen og Visdommens træ
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.