gødningspriser på marked

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af mannehanne, 19 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. mannehanne

    mannehanne Kommende forfatter

    jeg har lige bemærket at gødnings priserne på det marked jeg er på alle sammen har fået ens pris 5,25 daler . og det er selv om at jeg har 3 gange gødning til salg for 100 stk for 5,58 daler pr syk og 100 stk a 6,39 daler og 100 stk a 7,73 daler ? . hvorfor står de dyreste til 5,25 daler ? .

    mvh mannehanne

    og cache og cookies er slettet og flash playr den nyeste .
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg vil forhøre mig og vender tilbage når jeg ved noget.....
     
  3. ChipogChap

    ChipogChap Junior ekspert

    Tror, at jeg er på samme marked. Jeg har gødning til salg, som står i min markedsstand, men det er ikke i produktoversigten o_O
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden....

    Jeg går ud fra at du/I kan se de tilbud du/I har lagt under fanen "Din markedsstand" ??

    Da markedet kun kan vise de første 1000 tilbud (167 sider) er mit gæt at dine/jeres tilbud vil blive synlige hvis/når mange af de billigere tilbud er solgt.

    At der er mange tilbud med samme pris opstår gerne når denne pris er den højest mulige at sætte og der ingen konkurrence er på varen (der har ikke været det store behov siden sidste event med event afgrøde)
     
  5. ChipogChap

    ChipogChap Junior ekspert

    Å åh, så langt havde jeg ikke tænkt, mange tak for den hurtige opklaring.
     
  6. mannehanne

    mannehanne Kommende forfatter

    ok mange tak
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.