Gæt det næste nye avlsdyr

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af meba091, 29 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. strandskov24

    strandskov24 Forum stormester

    Mit bud bliver på Elefant ...;)
     
  2. meba091

    meba091 Forum prof

    Hej farmere:)

    Konkurrencen er slut for denne gang og nu må vi bare vente og se hvornår der kommer nyt dyr.

    Tak vandijk for de ekstra præmier :)- det begynder jo at blive helt indbringende for vinderne.
     
  3. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Hej Hvorfor er det slut ?? Den sidste søgen gik jo på gamle kendinge. Jeg vil gerne satse på Kameloner i mange farver =)
     
  4. meba091

    meba091 Forum prof

    Hej bondeknold70 og andre farmere:)

    Da jeg ikke har nogen idé om hvornår der kommer nyt avlsdyr er det lidt svært for mig at planlægge konkurrencen så den faktisk passer til virkeligheden - altså hvad der lige nu er på tapetet i spillet. Det er vilkårene for denne konkurrence...
    Jeg satsede på at der var nyt avlsdyr denne gang, men det var der ikke... Derfor må de bud, som er kommet inden for den fastlagte tid jo gælde til næste gang, tænker jeg.

    Med mindre nogen andre har gode idéer til hvordan det kan gøres fremover (dem lytter jeg gerne til:)), så må de bud som er kommet, i den for konkurrencen fastlagte tid, være gældende til der kommer et nyt dyr. Jeg ved godt at det ikke er optimalt, og ville være sjovere hvis min konkurrence passede med at der også kom et nyt avlsdyr lige efter...

    Rigtig glædelig jul til alle:)
     
    deepchord synes godt om dette.
  5. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Jævnfør den nyudkomne kalender, går det løs den 7/1 - 13/1 med en Avls basseret quest. Men om det er med ny avl ved jeg ikke.
     
  6. meba091

    meba091 Forum prof

    Hej Farmere

    Desværre må jeg meddele at der ikke var nogen vinder af konkurrencen denne gang øv øv :(

    Det nye dyr er jo kamæleonen. Ærgerligt at du ikke lagde dit bud i tråden til tiden Bondeknold:music:

    Tråden kan lukkes
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.