Gårdturnering 2018 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 Juni 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Jeg når den heller ikke... Til trods for at jeg passer farmen flittigt alle døgnets vågne timer.

_Dresse synes godt om dette.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kan se at nogle forælder event afgrøden.
    Jeg har ikke helt forstået meningen med det, jeg har så heller ikke rigtigt sat mig ind i det.

Dem der har gjort det, vil i være så venlige at fortælle hvad i har fået ud af det?
    Jeg har selv forældet 1, det kostede mig 300 event afgrøder.
    Min tid for er nu 3 timer og 36 min.....
    Så jeg vil da gerne vide om det virkelig kan betale sig at forælde de der eventafgrøder :):music:

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ofeia

Dit indlæg er flyttet hertil hvor du kan debattere alle aspekter af eventet.
    Desuden kan FAQ for Drivhus/planteforædling anbefales.
    Opret venligst ikke nye debattråde om event men benyt de der allerede oprettes af MOD teamet
    dette er med til at holde forum overskueligt for alle

ofeia synes godt om dette.
  4. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg har også fravalgt forædling af planter. Det går så trægt med at samle planter, og jeg synes udbyttet er ringe. Så det er vel mest for dem der køber en masse kurve, efter min mening.

benadk og ofeia synes godt om denne.
  5. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

For en gangs skyld kan jeg være lidt med. Har undgået markedsopgaver og forædling. Købt de eventplanter der har kunnet købes i fodbold butikken. Mangler nu 4 flag til ranken, så jeg er fortrøstnings fuld. 10 høst mere, så skulle den være der. Pinde har jeg rigeligt af.

6. sippemor

sippemor Junior ekspert

Ja desværre får jeg heller ikke klaret dette event - kæmper men da vi jo ikke kan få lov at bruge supergødning er det bare svært at få høstet nok. Håber der bliver tænkt over dette til en anden gang. Kan ikke være korrekt vi skal købe os fattige i eventkurve for at gennemføre.

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg troede alle var klar over at det kan betale sig at bruge store marker til dette event.... for der bruger du kun 1 eventplante og får 5 tilbage på store marker og små marker der bruger du 1 event plante og får 2 tilbage...... lidt sent med det råd, men så gem det og brug det til næste event hvor der kun kan bruges vand og gødning.

8. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Bare lige en hurtig kommentar omkring små marker kontra store marker, så er udbyttet det samme uanset størrelsen, når man ikke kan bruge buff, så er slut resultatet ens, der er dermed intet forgjort i at have brugt små marker frem fra store i dette event.

Jeg kan som altid anbefale at man laver en strategi plan inden event start, sådan at man ved hvad man skal stræbe efter at opnå, set i forhold til den tid man kan afse, level m.m At læse FAQ grundigt igennem er altid punkt 1 i en strategiplan. Så undgår man skuffelser og misopfattelser.

Jeg håber alle når der mål her i de sidste timer, pøj pøj.

Mvh
    Pindgris

9. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Mht til forædling, så har jeg fået tiden på mine afgrøder ned på 2 timer og 50 min ved at forælde... Om det kan svare sig i det lange løb ved jeg ikke.

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Flot tid du er kommet ned på, spørgsmålet er så bare hvor mange event planter har du så brugt på det?
    Hvis du altså kan huske det ;)

benadk synes godt om dette.
  11. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Kan jeg slet ikke huske... Men har da sikkert brugt 2000 på at opgradere, hvis ikke mere.

ofeia synes godt om dette.
  12. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Tillykke med dit nye job. Spændende, hvilken ledelsesstil din efterfølger vil præge forum med.
    Strategiplan, tjah, interessant nytænkning med dårlige tip og misvisende råd. Men helt korrekt, alt står i faq :)

Greenmama62 og benadk synes godt om denne.
  13. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Hvis du læser FAQ, hele FAQ, så vil du se at alle info er oplyst, sådan at du uden problemer kunne have lagt en strategi for eventet, uanset om du ønskede at deltage i hele eventet eller i dele af eventet, jeg har ikke set hverken misvisende råd eller dårlige tips, jeg er sikker på den opfattelse alene må skyldes manglende gennemgang af FAQ, desværre er det jo langt fra første gang vi har oplevet det og jeg er sikker på det heller ikke er sidste, trist, meget trist, men afgjort selvforskyldt.

P.S Omkring min efterfølgers ledelsesstil i stillingen som daglig leder af de causal forum, så kan jeg berolige dig med, at den ikke vil afvige fra min, da den er fastlagt af BP. Læs gerne forum reglerne, der finder du alle informationer, som vi arbejder ud fra.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.