Gårdturnering 2018 spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 Juni 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Gårdturnering 2018

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hvad kan der op tjenes stjernemønter ved udover de 45 jeg kan vinde i de 2 gevinst lister

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej lise1606.
    Det kan du i denne del af gård turneringen:

For mere detaljerede beskrivelser af eventet henviser vi til øvrige landes fora,
    da der desværre ikke har været tid i teamet til at lave en detaljeret FAQ for dette event.

Info kan findes >>her<< på engelsk

4. lise1606

tak for hjælpen

5. hveps

hveps Avanceret

Er der nogen som ved om man kan gemme stjernemønterne til spillene som åbner i de næste uger ? :oops:

6. lise1606

jeg ved det ikke, men det går jeg da ud fra.

7. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Jeg håber at eventplanter, drops og stjernemønter går videre fra uge til uge, kan heller ikke finde det i FAQ.

8. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Eventet, varer godt 672 tim, endnu, så naturligvis bliver mønter og afgrøde, samt drop i spillet.
    De nye uger, byder bare på, mere område at dyrke på, samt muligheder for planteforædling af nerie(uge 2) og Stadionflag i uge 4

ofeia synes godt om dette.
  9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Og der står i FAQ "Farmeramas Gårdturnering starter 14.06.2018 og slutter 15.07.2018"

10. kehlet

kehlet Forum hertug

Vær obs på at opgaven i markedshallen udløber om 45 timer. Den kører ikke alle fire uger.

11. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Takk for tipset. Jeg hadde glemt denne oppgaven, og syntes det gikk fryktelig tregt å få nok planter og drops til å spille xD.

12. Danish

Danish Forumnoob

Skulle anden del af event marken ikke åbne i denne uge, så man kan dyrke flere eventplantet?
    Vh.

13. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jo det sker i morgen, du kan se nedtællingen på dit stadion.

Mvh
    Pindgris

14. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Hvordan får jeg det fodbold item sat på eventområdet?

15. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Nu ved jeg ikke lige hvilket item du mener - da du ikke skriver det.
    Men der kan kun være tale om 2:
    - VM Luftballon item fra den store eventkurv
    - Ægte Fan item der kommer i inventaret i event uge 3

Man sætter items på event-området via inventar-menuen, som ved manuel placering af items andre steder.
    Der kan ikke placeres items på event området ved hjælp af Bygmesteren.

16. jensen3661

Når jeg kigger i inventar menuen, kan jeg kun se de billetter til gratis drej og party billetter. Har kun forsøgt manuelt Skal jeg omkring support?

17. jensen3661

Har fundet årsagen, så gør ikke mere ved det.

18. _Dresse

_Dresse Forum-lærling

Er det kun mig som har svært ved at høste nok nerie til at fuldføre Gårdturnering II i markedshallen?
    Jeg er på ca 63 % procent - og synes jeg høster rimeligt flittigt og plejer at kunne fuldføre de fleste - selv svære - opgaver.

cornelius100 og Greenmama62 synes godt om denne.
  19. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

nej det er svært at nå når man også arbejde

_Dresse og Greenmama62 synes godt om denne.
  20. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg når heller ikke at få den færdig, desværre.

_Dresse synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.