Gårdturnering 2018 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 Juni 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Gårdturnering 2018

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Dette event hører ikke blandt dem jeg synes er sjovest.
    Minispillet bliver hurtigt enormt kedeligt og ensformigt.
    Største plus er at event afgrøde har sit eget område. Hvilket jeg nok ikke er den eneste der synes det er enormt rart, at eventet ikke påvirker den øvrige produktion på gården. Synes også at det er sjovt at forælde event afgrøden.

mortensen1 og solsikke1 synes godt om denne.
  3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Øv altså - jeg har fulgt rådet om, at lave opgaverne i Markedshallen "Gård turnering I - V" i forventning om, at få fremskridt - altså til at løse den sidste opgave - den, der giver ranken; men jeg føler mig snydt der -
    Intet i Markedshallen har hjulpet mig - tvært i mod. Hvis jeg havde undladt at løse de opgaver, så havde jeg mange flere Nerie og Pinde til at lave " Gård turnerings flag" og altså større chance for at få ranken.
    Måske min egen fejl - jeg har ikke kunne gennemskue event'et - føler bare, at jeg er vildledt og derfor - dette "sure opstød"

mortensen1, ofeia, Greenmama62 og 3 andre syntes godt om.
  4. nillemc

nillemc Forum ekspert

Kan tilslutte mig tovepigens "opstød" - og vil lige som hende ikke udelukke, at jeg ikke har været en opmærksom nok læser, men altså.
    ... jeg skal nu lave 15 flag af 450 blomster - hvis alt går vel kan jeg samle nok til at lave et om dagen - der er 10 dage tilbage... det kommer dermed ikke til at ske - hvis jeg havde afleveret nul blomster og pinde undervejs i uge 1-3 havde jeg haft en chance.
    Skuffende at event-quest undervejs på den måde har modarbejdet slutresultatet.

mortensen1, benadk, metteb og 2 andre syntes godt om.
  5. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Har heller ikke kunne gennemskue hvordan man får ranken.

mortensen1, metteb og Tuppehøne synes godt om dette.
  6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg er ikke fornøyd med eventet. Joda, der er noen ok greier, slik som at det er fotballspill under VM, og ikke minst at det er et eget spillfelt for dette, slik at det ikke forstyrrer resten av gården. Det har vært noen gode premier å kjøpe seg i fotballbutikken, men utover det, er det ikke så mye bra:
    Det tar evigheter å få til noen avgrøder og drops, siden ingen av de hjelpemidlene vi ellers har til rådighet fungerer her (ja, bortsrtt fra litt vann og vanlig gjødsel).
    Måten det er bygget opp med nye eventer i eventet hver uke, gjør at man ikke blir ferdig med noen av dem. I tillegg er det uklart hva som er hovedmålet med eventet. Er det å produsere viftefarger (håpløst navn, btw) så man kan delta i straffekonkurrasnsen, eller er det å levere til oppgavene i bondesamfunnet? Eller den nye varianten nå i uke 4, som muligens er den som kan lede oss til ranken, men det har jeg ikke funnet ut av ennå? Spiller egentlig ikke noen rolle nå, for jeg har brukt eventavgrøder på de tidligere oppgavene i stedet for å spare, og har ikke mulighet til å produsere gårdscupflagg slik at det monner noe særligt.
    Nei, for å oppsummere, så er dette eventet satt sammen av for mange ulike deler, er uoversiktlig så jeg ikke kan finne strategien i det, og går for langsomt med så få eventplanter pr. høst.
    Hilsen Tuppehøne.

mortensen1, Hanne1964, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  7. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Laaaangt, kedeligt, uklart event. Udmærkede gaver, hvis man ellers kan samle eventplanter nok, hvilket tager så lang tid, at jeg har mistet interessen.

mortensen1, -proxy-, metteb og 2 andre syntes godt om.
  8. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Synes det er et langt og uigennemskueligt event. Som andre har nævnt, troede jeg at det ville være en fordel at løse opgaver hen ad vejen, men ak, det har vist sig at være en stor "bagdel", så nu ved jeg ikke om jeg gider fortsætte. I bedste fald når jeg så langt som jeg kan, jeg bruger under ingen omstændigheder en eneste krone på at gennemføre.

mortensen1, -proxy-, Hanne1964 og 3 andre syntes godt om.
  9. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Dårligste event i flere år med meget vildledende information!
    Tippet "Husk at spille opgaverne i gårdturneringen I-V. De giver dig fremskridt gennem gårdturneringen" har kostet mig muligheden for at kunne gennemføre eventet og få fornøjelsen af at dekorere stadion. I stedet kan jeg kede mig med straffespark efter straffespark og købe mange ligegyldige ting i fodboldbutikken.
    I 5½ år har jeg købt høsthjælp, turbomølle, guld og meget andet. Jeg har gennemført alle events og virkelig hygget mig med Farmerama. Men det må slutte her. De, der muntrer sig med at lave vildledende tips, må finde nogle andre, der vil bidrage til deres løn. Jeg vil ikke betale for at være til grin.
    Vemodigt farvel fra ChipogChap

mortensen1, -proxy-, ...Tina... og 2 andre syntes godt om.
  10. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Hver gang et event kaldes komplekst rejser mine nakkehår sig-fordi der er en slags fælde, i dette tilfælde opgaverne. Jeg udeladt at lave dem og kun købt event planter i fodboldbutikken+ en masse andet. Jeg er lige blevet færdig og synes det har været bravt kedeligt. Det behøver I ikke at gentage en anden gang.

mortensen1, -proxy-, metteb og 1 anden person synes godt om dette.
  11. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Synes det er tarveligt at der er opgaver i et event der direkte modarbejder muligheden for at gennemføre eventet.

ofeia, -proxy-, Tuppehøne og 1 anden person synes godt om dette.
  12. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Det dårligste event der endnu har været, har da også klaret de opgaver der var, men nu står man der og kan ikke nå at dyrke alle dem vi skal bruge for at lave de røde flag, og så har det varet 4 uger, til ingen nytte, øv et møj event

Greenmama62, Tuppehøne, ofeia og 3 andre syntes godt om.
  13. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Jeg føler mig snydt for en ranke- håber dog stadig at kunne nå at få de sidste tre røde flag.
    Det har været mere vildledning end vejledning med de gode forslag BP er kommet med i eventet. Såsom opfordring til at løse opgaver i markedshallen, forædling i drivhuset og deltage i straffespark. Alt sammen ting hvor de skulle bruges af vores sparsomme beholdning af eventplanter. Gaverne ville blive bedre i markedshallen uge for uge, så i min naivitet regnede jeg med at item + ranke skulle købes der for de mønter vi tjente i straffespark.
    Da det gik op for mig at eventplanterne skulle have været brugt på røde flag der kom i uge 4 var det for sent. Ville det ikke have været pænere at melde ud fra starten. Da der ikke kan bruges buff er der ikke en jordisk chance for at tjene ekstra eventplanter uden at bruge RM. Det gør jeg i forvejen hver måned,men ikke på events, der er det hårdt arbejde.
    Jeg harnu brugt 5 uger på ja - ingenting.
    Måske har de udenlandske faq været til bedre hjælp, men hvad nytter det ,når man ikke kan læse udenlandsk.

metteb og Tuppehøne synes godt om denne.
  14. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

hej ja man knokler løs for at nå det men det er da hel umulig
    synes godt de kunne forlænge det så man kunne få de sidste
    røde flag jeg mangler 4 så det når man ikke, og når man høster
    får man kun 2 og den ene bruger man og plante med igen ja en
    dårlig event hilsen Aaselarsen

benadk synes godt om dette.
  15. ofeia

ofeia Forum halvgud

Puha et event, bare fordi jeg ikke helt forstod det fra starten af og fordi jeg lod mig vildlede undervejs af et tip, som absolut ikke var et tip alligevel.
    Efter at have brugt eventplanter til forældning og markedsopgaver, så lykkes det alligevel at komme i mål med eventet. Jeg mangler kun få planter til den sidste opgave og der er jo over 1 dag tilbage.

Tuppehøne synes godt om dette.
  16. ...Tina...

...Tina... Forum mogul

Mangler 4 opgaver for at nå i mål... Er jævnt stresset og ærgelig over at jeg har brugt event planter på løbende opgaver.

17. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg vil tillade mig at kommentere på 3 af dine kommentarer.

For det første snyder BP ingen for en ranke!
    FAQ for hele eventet blev postet før event start - så der var faktisk meldt ud hvad eventet indeholdt!
    Måske man blot kunne læse de danske FAQs for de giver al den info der er brug for,
    for at planlægge og lave en strategi for hvordan man vil gribe events an.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.