Gårdmønter

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Stenagergaard, 19 Juli 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Stenagergaard

Stenagergaard Forum-lærling

Hej, jeg håber at få hjælpe til et par ting, som jeg endnu ikke har gennemskuet/fundet noget om i FAQ.

Gårdmønter er et andet begreb jeg ikke er helt sikker på at jeg har fanget. Er det rigtigt at de kun kommer i forbindelse med nogle events og indimellem når man avler?

Sidst redigeret af moderator: 19 Juli 2017
  2. tika

tika Forum prof

hej

Gårdmønter er noget man kan købe for i indkøbskurven og så i Kø-O- Rama, der inde er der forskelle ting man kan købe, gårdmønsterne får man fra event og nogle gange fra daglig login bonus

Sidst redigeret af moderator: 19 Juli 2017
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Begge indlæg er redigeret kopieret fra anden (også redigeret tråd)

Venligst kun 1 emne i en tråd for at holde forum overskueligt og søgefunktionen fungerer optimalt.

Stenagergaard

Ved hjælp af søgefunktionen ville kunne have hjulpet dig ang. Gårdmønterne.
    Jeg anbefaler at prøve den - brug evt. muligheden "Mere"/avanceret søg

4. Stenagergaard

Generelt stiller folk vel ikke spørgsmål om ting uden at have søgt først? Når man ikke ved andet end at det hedder "gårdmønter" er det temmelig svært at lave et mere avanceret søg og vi er vel alle bare glade spillere der håber på en hjælpende hånd når vi sidder fast.
    Må jeg anbefale at moderator lave en søgning selv inden man "beskylder" folk for ikke at "gide" søge.

5. MOD-Ara

Hej Stenagergaard

Hvad angår din påstand om at folk ikke stiller spørgsmål uden først at have søgt vil jeg undlade at kommentere på....

Du må selvfølgelig gerne anbefale mig at bruge søgefunktionen - dertil kan jeg så svare at den bruger jeg rigtig mange gange dagligt her på forum....derfor ved jeg også med sikkerhed at den ville have hjulpet dig hvis du søgte som jeg anbefalede....

åben søgning, tryk mere (avanceret søgning) skriv gårdmønter (mere er faktisk ikke nødvendigt) vælg hele forum og du vil få en del hit....hvis du så fokuserer på de tråde der hedder noget med FAQ for... ja så ville du hurtigt finde svar.

6. Stenagergaard

Prøv at læse mit oprindelige spørgsmål.. Jeg har læst alle FAQ's hvor gårdmønter er nævnt. Der er ingen "FAQ's der har gårdmønter som "hovedemne", derfor spørger jeg om det er rigtigt at de eneste steder man kan få dem er i forbindelse med avl og events (er de steder jeg selv har fundet via FAQ's med andre hovedemner). Daglig login-bonus havde jeg ikke fundet, så tak til Tika.

7. MOD-Ara

Hej Stenagergaard

Igen...hvor man får Gårdmønter er beskrevet i den FAQ der er relevant - også at de kan opnåes i Daglig logind bonus!

Og nej der findes ingen selvstændig FAQ for Gårdmønter da de er beskrevet i den FAQ der er relevant for dem
    og den kan findes via søgefunktionen.

Tråden lukkes som fuldt besvaret.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.