Gårdbutik købmand spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 27 September 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Gårdbutik købmand

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse
    Farmerama Teamet

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg vil gerne spørge om : Når der står stalde, - menes der så også opgraderinger og evt. Pink stalde? Og gælder det samme for Produktions stalde ? (op dampning af marmorblokker)

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Det meget korte svar er. Ja :)

En stald, en produktionsstald og for den sags skyld et træ er stadig med opgraderinger en stald, en produktionsstald eller et træ ;)

4. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Tak....

5. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

er der andre end mig der mangler op dampning, jeg mangler lige nu Ca. 1300 marmorsten

Greenmama62 og BenteAndreasen synes godt om denne.
  6. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Ja, jeg er også i stort bekneb hvad angår opdampning... Mangler godt 1500 marmorsten...

Greenmama62 og kehlet synes godt om denne.
  7. xolenka

xolenka Junior ekspert

mangler også mange marmorsten...:sleepy:

8. johnhan

johnhan Forum analytiker

Mangler og mangler, der er lige nu 63 timer tilbage.

9. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Syntes det ser ret håbløst ud. Har på de første 55 timer fået 608 marmorblokke, så jeg tvivler på, at jeg på de sidste 62 timer kan nå, at få de sidste godt 1500 marmorblokke... Der skal jo også dyrkes stenroser, så det kniber med plads til træer og stalde... Men jeg kæmper videre...:eek:

10. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

;) Afgrøder giver også marmorblokke ;)

11. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg mangler heldigvis kun 800 marmorblokke, så ingen problemer med opdampningen her.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.