Gårdbutik købmand feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 27 September 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Gårdbutik købmand

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg er rigtig glad for at trylletræerne giver eventopdampning, men til gengæld er jeg frygtelig irriteret over at skulle høste de marker hvor trylletræerne står med håndkraft, når jeg nu har abonnement på høsthjælp.
    Hvis jeg bruger min høsthjælp er jeg ikke selv herre over høsttidspunktet, da trylletræerne modsat kæledyr m.m. er med i autohøst.
    Det er hver uge et tilbagevendende problem at jeg er nødt til at høste hele marker by hand, hvis jeg vil have udbytte fra mine trylletræer. :cry:
    Ellers ser eventet spændende ud, da der både er eventafgrøder, samt vi kan bruge fra laden. :p

3. -Garfield50-

-Garfield50- Forum-lærling

det er da lidt træls jeg ikke kan se hvor meget der skal afleveres til opgaverne der står [​IMG]

4. tika

tika Forum prof

et dejligt event :) godt man kan få mere exp og dalere, ved at løse de 2 opgaver først:)

Tuppehøne synes godt om dette.
  5. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Denne event er bestemt ikke min kop te...

Negativ feedback: Dropraten er for lav, der skal bruges "ting" fra både fastland (stenroser samt drops) og fra bahama, men drops kan kun opnås på fastlandet, ranken giver efterfølgende kun TEP og ingen EP til fastlandet...:cry:

Positiv feedback: Gode præmier, fin grafik...;)

Mhv BenteAndreasen8)

mort3nsen, ægget, Tuppehøne og 2 andre syntes godt om.
  6. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback:
    Positivt:
    - Spillet har rent teknisk fungert perfekt
    - Jeg liker at det er såpass enkelt og oversiktllig, med bare èn eventplante og èn type drop. Ingen mølleprodukt eller at man først produserer noe som deretter trengs til noe annet igjen, før man kan levere.
    - Gode premier, særlig gullbananer, gårdsmynter, hemmelige stallbygger og stiklinger. Jeg liker at rankene har mer å tilby enn bare EP/ TEP og penger.
    - Valgmulighetene for ulike level. Vil tro det er fint for lav-levelspillere å kunne levere til sidestolpene, selv om de nok ikke rekker hovedfremskrittstolpen.
    - Siden Bahamarama-plantene som skulle leveres har kort grotid og lite EP, synes jeg det var riktig at det ikke var drops her. All erfaring med at det er EP / TEP som avgjør drop-raten, forteller meg at det i så fall ville blitt lite drop her. Jeg hadde nemlig ikke nok på lager og måtte dyrke dem. På den annen side, dersom det ikke hadde vært nødvendig å dyrke vanilje osv. så kunne jeg satt ut staller og trær på øyene, som gir betraktelig mer EP, og hvis det hadde vært drops her, så ville jeg fått nok drop til å nå hovedpremien. Dette leder meg over til:
    Negativt: For få drops! Ca tre timer igjen og jeg mangler 411 marmorsteiner :cry:. Har brukt mengder med supergjødsel, ranker, buff og kjæledyr, og kjøpt gjødsel til nesten 400 pr stk på markedet, men når det likevel ikke.

Hilsen Tuppehøne.

mort3nsen, BenteAndreasen og zikkah synes godt om dette.
  7. zikkah

zikkah Afhængig

Dejlige præmier men havde svært ved at få fat i de sidst. :cry: zikkah

8. Tovepigen

Tovepigen Forum hertug

Et ok event's - men jeg manglede også drops - heldigvis havde jeg lidt moseguld, så det lykkedes til sidst - puuh. Det ville havde været rart, om der var drops på øen også.
    Jeg blev ved, fordi der var gode præmier undervejs - ranken synes jeg ikke er så spændende - men tager den selvfølgelig med, nu jeg ikke manglede event's afgrøder
    venligst Tovepigen ID 31726745

9. ægget

ægget Forum-lærling

det her event kan efter min mening stikkes op hvor solen ikke skinner...
    har 4 farme og ingen kunne få nå at lave nok stenroser og slet ikke få samlet nok drops....

det lader til at events efterhånden er baseret på at man skal købe sig til at gennemføre....>:(>:(>:(

mort3nsen, BenteAndreasen, Hanne1964 og 1 anden person synes godt om dette.
  10. dahl62

dahl62 Kommende forfatter

Synes præmier var for små i forhold til hvad der skulle afleveres og ranken lidt kedelig.
    Ved at plante roser lykkedes det lige at nå de sidste drops, da drops raten var meget ringe

Hanne1964 synes godt om dette.
  11. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

ØV ØV Nåede det ikke..... der var alt for langt mellem opdampningen...... ulighed mellem brug af afgrøder fra øen men ingen opdampning derfra.
    Er meget uenig med meldingen. at det var en medium event.... mener det var meget hårdt....

Vælger så at købe den store kurv, ved 4 min tilbage....... der sker ingenting.... køber en gang til, da jeg tror der er et problem.... og endelig kommer varerne...... Så kan jeg ikke aflevere.... timeren står på et min...... prøver igen..... spillet er slut

står med to mega store kurve.... et event uden ranken........

mort3nsen og BenteAndreasen synes godt om denne.
  12. lotus

lotus Kommende forfatter

Et dejligt overskueligt event, hvor mængden af afgrøder til opgaven er oplyst, ligesom antal af drops også har været muligt at cirka beregne. Færdig 30 timer før event var slut, og har endda rigelig overskud af drops.

13. kehlet

kehlet Forum hertug

På et tidspunkt midt i eventet synes jeg også dropraten var lidt tynd. Men fik alligevel ranken i går. Jeg sluttede med 777 marmorblokke i overskud. Det var passende antal stenroser der skulle afleveres til,at man kunne sætte lange afgrøder i om natten de sidste tre nætter.

BenteAndreasen synes godt om dette.
  14. zikkah

zikkah Afhængig

sikke mange marmorblokke;) i overskud det var det jeg manglede. :sleepy: zikkah

15. johnhan

johnhan Forum analytiker

Blev heldigvis færdig, men kun 25 minutter før eventet var slut. Var vist lidt optimistisk da jeg forleden skrev der jo var hele 63 timer tilbage = masser af tid.

BenteAndreasen synes godt om dette.