Gård-quest Menageri

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af .Gusse., 16 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Det nye gård-quest menageri kunne jeg (åbenbart ved en fejl) allerede komme ind på i går og jeg indleverede derfor avlsdyr (en masse albinoflagermus) og fuldførte level 1 i første opgave. Derefter indleverede jeg en masse værktøj og blev næsten færdig med level 1 anden opgave på nær et enkelt søm af værdi 1, som den ikke ville tage imod, så jeg kunne fuldføre.

Jeg regnede med at det var en startfejl/børnesygdom som ville blive rettet, men nu ser jeg at gård-questen først starter i dag - og pludselig har jeg slet ikke nok albinoflagermus længere.....

Det er fair nok hvis det af en teknisk fejl har været muligt at indlevere og det derfor er blevet stoppet igen, men jeg vil da også gerne have mine mange albinoflagermus og værktøj tilbage.

Jeg kan ikke huske om det var denne gård .Gusse. eller vores anden gård _Dresse som jeg brugte.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Helt korrekt var questen LIVE igår ved en fejl, og ikke nok med det var det ikke den færdig udviklede quest der var gået LIVE - altså ikke med rette indleveringskrav.

Tidligere idag er alle indleverede ting booket tilbage ved et script - belønninger som stjerner, EP mm. har man fået lov at beholde.
    Altså har du ikke mistet noget.

3. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Tak MOD-Ara, det lyder godt. Og de ændrede/øgede indleveringskrav, forklarer hvorfor jeg med min beholdning ikke længere kan fuldføre.....

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.