Gård ekspressen spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 12 Maj 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt ved ikke at spørge til eventet
    eller evt. tekniske problemer med eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Hej
    Sikkert forkert tråd, men vidste ikke bedre.
    Staldbyggeren har en sommerfugl på billedet, men er ikke FAQ. Betyder det at der er en generel vilkårlig stald man får tilbage eller hvad?
    mvh jensen3661
    id 1448420

3. MOD-Ara

Hej

Du er flyttet hertil da jeg gætter på du har fået rodet lidt rundt i hvad du får i Gård ekspressen og de mystiske staldbyggere.

Det må være denne i dit inventar du skriver om. Dette er udbyttet fra Gård ekspressen og du kan læse mere i >OA< om hvad du kan få.

Som altid er det en god ide at læse de aktuelle OA´er hvor der altid er opdateret information og/eller links til hjælpsomme FAQs.

Fortsat god dag :)

4. jensen3661

Undskyld, men det prøver jeg virkelig også

5. jensen3661

Og jeg kan stadig ikke finde det-øv'

6. MOD-Ara

:eek: Hvad er det du ikke kan finde?

OA for både Gård ekspressen (San Gigantika) som jeg faktisk linkede til i mit tidligere svar og Staldbygger tilbud findes i Event annonceringer hvor alle events annonceres ;)

7. jensen3661

At det staldbygger billed med sommerfugl, som spørgsmålet oprindeligt lød på ikke står i FAQ

8. MOD-Ara

Som jeg svarede første gang kan du læse om den i OA for Gård ekspressen som jeg linkede til - det er IKKE en staldbygger som allerede forklaret.

Derfor er dit indlæg flyttet til denne tråd som handler om Gård ekspressen og i FAQ for Gård ekspressen(San Gigantika) er der forklaret at der kan findes andre byggeplaner (udbytte) end de der er vist i FAQ og det vil der kunne læses om i den aktuelle OA (igen den jeg tidligere har linket til) ;)

9. jensen3661

10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback til BP:
    Jeg sender av sted mange staller, flere av dem er fra hemmlig stallbygger. Og hva får jeg igjen? Gule oppgraderinger :mad:. (Jada, jeg vet det står i FAQ). Fargeoppgraderinger er ikke det minste interessant. Med verktøy nok til å starte jernvarehandel eller gå amok i verkstedet i byen, kan jeg lett skaffe meg de oppgraderingene jeg måtte ønske, om det hadde vært interessant. Det er de stallene man ikke får tak i med gårdspenger (daler) eller verktøy som er spennende. Nei, BP, ekspressen har vært bedre før. Da kunne man jo få igjen noe av høyere verdi for det man leverte. Slik det er nå, får jeg igjen en stall / verksted som er mindre verdt enn hver enkelt av de jeg leverer>:(.
    Feedback fra Tuppehøne.

-natkat-, Greenmama62, Birgitte68 og 2 andre syntes godt om.
  11. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er ganske tilfreds med eventet, grafikken og ombytningerne. Der skulle godt nok mange ombytninger til inden jeg var heldig at få et parfymeri, nu er jeg den lykkelige ejer af hele 2 parfymeri.
    Fik da godt nok en masse andet som jeg har i forvejen, men det kan jo byttes ved næste event.
    Tiden kunne godt sættes ned til 1 time for min skyld.

12. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Hvor er rimeligheden. Der skal afleveres til toget til en værdi af 1250 point for mit vedkommende 3 specialstalde som er købet for RM/MG - udbytte et styk gul svinestald til en værdi af 30 point!!
    Jeg føler mig ret meget til grin og finder ikke noget at grine af.

tjocker, -natkat-, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  13. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg kan kun tilslutte mig koret af dem der ikke finder at udbyttet står mål med indsatsen.
    jeg ved ikke hvor mange ombytninger jeg har lavet, men det er mange ,
    og ikke det mindste interessant har der været i udbytte

tjocker, -natkat-, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  14. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg synets helle ikke at denne "special ekspres" har været noget at råbe hurra for.
    Udbytte stå slet ikke mål med indsatsen.

tjocker, -natkat- og Birgitte68 synes godt om dette.
  15. tjocker

tjocker Forum general

Jeg er enig med dem som er utilfreds over denne gårdekspres(toget), indsatsen er alt for høj i forhold til udbyttet. Jeg har brugt mellem 300-400 MG og en masse gule opdateringer og hvad fik jeg tilbage. Ok der kom tekstilmølle samt elgscene (de er gode nok) men når man for 50 MG får en æggefarm gul retur - så føler jeg mig til grin. Når BP vælger at produket glitrende pulver skal bruges i en markedshal opgave så burde man have større chance for at fange produktionsstalden parfumeriet på toget.

-natkat-, MissSophy82, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  16. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg synes heller ikke indsats ikke svarer til udbytte. Og jeg synes gule opgraderinger helt skal ud af disse events, som gevinst.
    Jeg har byttet flittigt, købt nogen stykker, men har ikke fanget hverken næbdyr eller skildpadde. Jeg fået en hel del bæver++, som selvfølgelig kunne sendes af sted igen. Jeg har da fået parfumeri, elgscene og tekstilmølle, men kun parfumeri er nyt.
    Generelt enig med ovenstående indlæg.

-natkat- synes godt om dette.
  17. hvordan kan man så få fat i et parfumeri når man ud af 40-50 mystisk fragt, ikke har fået et eneste parfumeri? en pink og en elgscene, resten var noget jeg havde i for vejen. min. 10 bæver++

18. vildtsogaard

vildtsogaard Afhængig

Endelig..... fragt nr 45 blev til et parfumeri , har 3 mere der ikke er færdige endnu , håber virkelig på et par parfumerier mere , er ellers blevet overdænget med hunde. Synes det har været et for dyrt event i stalde i forhold til hvad man fik tilbage.

19. nillemc

nillemc Forum ekspert

Også uforholdsmæssig stor andel af hunde her.
    Fair nok at man ønsker at holde andelen af "hovedgevinster" nede - men kunne man så ikke variere hvad der er i "nitterne" lidt mere, så om ikke andet det var en chance for nyere spillere for at få lidt forskelligt af de særlige stalde....

20. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

tråden lukkes

feedback bliver sendt videre

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.