Feedback Gård Ekspres spørge / feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 4 Maj 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

kehlet Forum hertug

Undskyld
    Jeg fortalte jo at jeg er hjælpeløs, jeg har da ledt under Bahamarama dyr _- uh ha
    Nu har jeg fundet dem:inlove:

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Nå gidder jeg ikke gårds ekspressen lenger. Får bare kaniner, høns og fisker. -.-

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kan rigtig godt lide gård ekspressen, dejligt at få ryddet lidt op i lageret og få nogle nye ting.
    Det tog heldigvis ikke mange forsøg her for at få de nye ting, men lidt øv at den lå sammen med et event der krævede marker.
    Det er fedt med nye ting, men det er også noget øv med at få nye ting for så kommer der til at mangle en opgave i markedshallen.

4. tika

tika Forum prof

jeg kan godt lide gård ekspressen:) dejligt med nye stalde

5. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg kan også godt lide gårdekspressen, men nu har jeg kørt rigtig mange gange og det er helt uden at få nogen af de nye, så det er slut for denne gang for mig.
    Prisen var dog lidt høj synes jeg.

6. nillemc

nillemc Forum ekspert

Dejligt at kunne bytte stalde man har 20 af til noget nyt, som der så ikke er så mange af - fik gevinst rimeligt hurtigt, så det var også dejligt.
    Enig i at det var lidt presset at skulle vælge mellem at plante event-planter, eller se, hvad der var kommet ud af togturen.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.