Feedback Gård Ekspres feedback tråd

Diskussion i 'Spil feedback' startet af Pindgris, 30 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for Gård Ekspres

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Det ville være rart hvis ikke vi skulle starte helt forfra efter hver tur når der er afsluttet med MG
    Det giver rigtig mange tryk/klik når man skal hente gård ekspressen
    Ellers en hyggelig måde at få brugt de stalde der bare samler støv
     
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg elsker ekspressen!:inlove:. Det blir ofte flere staller med oppgraderinger enn grunnstaller i lageret, så det er fint å få ryddet og få sjansen til nye staller.
     
  4. hveps

    hveps Avanceret

    Gårdekspressen er genial:pdet er en rigtig god måde at få ryttet lidt op på lageret - og så er det jo altid spændende at se hvad der venter i fragten
    hveps Id: 11050462
     
  5. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg har ikke så meget i overskud af de dyre stalde, så det er svært at få råd til at deltage og derved få de nye stalde
     
  6. tika

    tika Forum prof

    jeg kan også godt lide dette event da man kan få tømt ud i lageret :)
     
  7. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Er også rigtigt glad for ekspressen.., Det er rart at få ryddet op i gule stalde og evt få noget mere brugbart
     
  8. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Udmærket event som giver mulighed for at bytte ophobede gule produktionsstalde eller lignende væk. Eneste anke : Der stod at ørevarmerfabrikken var orange...alle mine var basis. Går ud fra at det skyldes fejl i FAQ ? Muligt at der står noget andetsteds om det, det har jeg i så fald ikke kunne finde.
    v h bønderne