"Gå foråret i møde" spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 21 Marts 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Feedback:

Jeg synes, det var et event lidt under middel. Præmierne var gode - særlig de mystiske stalde, træer, den pink kattestaldsopgradering og partybilletterne. Teknisk var det smart med pop-up-menuerne og planterne var meget smukke.

Må dog desværre sige, at:

1) jeg ikke bryder mig specielt meget om de event, hvor der skal produceres et produkt i møllen.

2) dropraten var for lav - selv for spillere med høj procent i Levende Legende, mange buffs, forædlede planter med videre. Det er ikke sjovt, når man skal gå og være nervøs for drops. Slet ikke for spillere som mig, der i høj grad spiller spillet for at stresse af.

- Jeg forstår godt, at BP er en virksomhed, og at I selvfølgelig skal tjene nogle penge. Jeg køber gerne ranker, BBs, høsthjælper og lignende med jævne mellemrum. Jeg kommer aldrig til at købe kurve eller mere end cirka 5 eventdrops pr. event.

- Pointen er, at jeg gerne selv vil bestemme, hvad jeg bruger penge på. Derudover er Farmerama en slags strategispil, og derfor bør man kunne gennemføre med en rimelig arbejdsindsats, hvis man har et fornuftigt level, Levende Legende med høj procent, buffs, forædlede planter og en fornuftig strategi. Hvis tendensen fremover er, at spillet bliver så svært med hensyn til drops, at man enten skal sidde klistret foran computerskærmen i døgndrift eller skal op med pengepungen for at gennemføre, er der ikke meget strategi i det længere... og det synes jeg vil være virkelig ærgerligt. Jeg krydser fingre for, at dette ikke bliver Farmeramas fremtid - for det ville være synd for et virkelig godt spil :)

Sidst redigeret: 28 Marts 2017
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Tak til de der har givet sig tid til at skrive feedback.

Alt er nu sendt videre så dansk/norske spillere også bliver hørt.

Vi håber endnu flere vil give deres mening til kende i fremtiden.​

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.