Gå foråret i møde med åbne arme og lidt magi

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af vandijk1955, 22 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Det syder af magi ;)

...Tina... synes godt om dette.
  2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hvad er det præcis jeg ikke forstår ved denne tråd, vil du ikke lige forklare mig det?

Mvh
    Pindgris

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Jeg ville bare vise, jeres fantastiske grafik frem, måske skulle det have været præsenteret på anden måde.
    Hvis så, så undskylder jeg meget.
    Mvh
    vandijk1955

Tovepigen synes godt om dette.
  4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Du har helt ret, vores grafik er fantastisk og vi er meget stolte af den, ja faktisk så stolte af den, at vi har postet den som wallpaper i sektionen for samme, sådan at alle brugere frit kan afhente den, hvis de har lyst.

Præcis derfor undrede det mig da også at du postede den her, når den allerede er postet tidligere på ugen. Men der kunne jo være en dybere mening som jeg havde misset, derfor jeg spurgte, inden jeg bare gik ud fra at det handlede om spam.

Mvh
    Pindgris

5. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Kære Pindgris ... tag det dog som ros fra en tilfreds brugere! Jeg vil aldrig kunne tilkendegive min tilfredshed på en så pragtfuld måde
    På forhånd Undskyld, hvis dette, mit indlæg - skaber vrede -

ofeia synes godt om dette.